• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Beccy

    Nyhet Imperieexpeditionens nivå 5

    Jag såg fram mot nivå 5 som skulle bli en ny utmaning och helt ok att den bygger på stadsförsvar, men tycker redan de första nivåerna är för svåra. Man har ju lite stads försvar med några byggnader som Terra, vasilj och någon event byggnad men hade svårt att kriga genom den första på nivå 5...
  2. Beccy

    Synpunkt Jobbiga annonser på Mobiler

    Varför ska det vara annonser på så när man spelar på mobilen? Det förstör hela spelupplevelsen, blir inget flyt i spelet. i mina ögon så är det en av de sämsta förändringar som FoE har gjort
  3. Beccy

    Hitta Innobert!

    grön mugg
  4. Beccy

    Bugg Fel i uppdrag

    Tack för infon. Observera att under fliken tävling finns tryckfelsnisse.
  5. Beccy

    Hur kan imperieslagfältet (ISF) utvecklas?

    Många intressanta idéer för dem vidare till utvecklarna
  6. Beccy

    Uppdatering 1.207 - 2021-06-23

    Kära Kungar och Drottningar, Uppdateringen till version 1.207 är planerad till 23 juni Detta medför att våra servrar kommer att vara otillgängliga under en kort tid. Vi ber om ursäkt för eventuella problem och olägenheter det medför. En detaljerad beskrivning av denna uppdatering kan ni se här...
  7. Beccy

    Nyhet Rymdålder: Venus

    Du borde ändå ha fått den i alla världar oavsett om du kan använda den på en gång eller inte.
  8. Beccy

    Tryckfelsnisse - maj

    Hej alla Kungar och Drottningar! Vi siktar på att alltid ha den bästa kvalitén på texter och översättningar i spelet. Eftersom Forge of Empires finns på över 20 språk kan det ibland hända att standarden inte överensstämmer med den kvalité vi vill ha. Vi har interna kontroller för att...
  9. Beccy

    Förslag Meddelandecentrum: risk för "felklick" och den stängs

    Vi skickar vidare förslaget till utvecklarna
  10. Beccy

    Dina förslag till vår Community Sprint (ver. 1.209)

    Tack för era förslag flera var riktigt bra, vi har gått igenom dem och skickat dem till utvecklarna
  11. Beccy

    Tryckfelsnisse - mars

    Hej alla Kungar och Drottningar! Vi siktar på att alltid ha den bästa kvalitén på texter och översättningar i spelet. Eftersom Forge of Empires finns på över 20 språk kan det ibland hända att standarden inte överensstämmer med den kvalité vi vill ha. Vi har interna kontroller för att...
  12. Beccy

    Betaservern

    Beta fungerar exakt likadant som alla andra serverar. Dvs du kan spela både via webbläsare/dator eller app i mobil/surfplatta
  13. Beccy

    Meddelanden för Imperie-admins

    Det är en bugg och teknikerna jobbar med den
  14. Beccy

    Mäktiga Byggnader Tidsålder

    Hur tänker du att man ska ändra på detta? Det är ju många spelare som redan har MBs från högre eror än vad de befinner sig i
  15. Beccy

    Synpunkt Snabbknappar

    Stort tack för dina idéer! Jag ser till att de kommer med i vår rapport till utvecklarna
  16. Beccy

    Synpunkt Visa vilka varor som saknas i Vikingauppdraget (19/20)

    Kan hålla med dig till viss del, men det är tänkt som en av klurigheterna med denna by, Själv använde jag papper och penna och skrev upp om jag inte kunde köra alla fyra varor på 8timmar samtidigt. Vi tackar för förslaget och skickar med i rapporten till utvecklarna
  17. Beccy

    Tryckfelsnisse - december

    En bit av mars (sidouppdrag ) Står att man ska bygga 2 marstigar men det är 20 man ska bygga https://gyazo.com/faef0007516257cc3774ff7b0bd8e8e2 **GODKÄND! - Text korrigerad**
  18. Beccy

    Tryckfelsnisse - december

    i Berättelseuppdraget: Kolonisering av Mars står det bygg 3 transportkapslar Det borde stå bygg 5 transportkapslar, då det är så många som ska byggas **Kan inte hitta detta - det står "5 transportkapslar"**
Topp