• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Synpunkt Snabbknappar

An2an

Ny medlem
1. När man har fler världar så skulle det vara super om det fanns snabbknappar till de olika världarna. Nu är det fler steg man måste gå för att flytta sig mellan dem.
2. Man borde även slippa gå igenom "HUR man gör" intron som är när man skaffar sig ytterligare en värld det är tradigt att behöva gå igenom det.
3. I ombyggnadsmenyn borde man kunna sortera byggnader tex alla som är 3x4 och 2x2 osv., för att slippa klicka på alla byggnader när man letar efter en speciell storlek på byggnad för att få ihop det bra i sin stad.
Annars tycker jag det är ett himla roligt spel, tack
 

Beccy

Ny medlem
Stort tack för dina idéer! Jag ser till att de kommer med i vår rapport till utvecklarna
 

J.Block 07

Ny medlem
tycker inte ni oxå att FoE borde fixa så att man kan hjälpa alla imperiemedlemmar, vänner och/eller grannar, samt besöka vännernas värdshus?
 
Senast ändrad:

MissJenny

Ny medlem
Jag önskar det fanns en ”lås spelplanen” knapp på de mobila foe. Bilden är så liten så man måste dra och flytta för att få överblick. Det är så tråkigt när man råkar samla in färdiga produktioner när man bara vill svepa över och kolla om allt är klart innan insamlandet för att vara synkad.
En annan mindre funktion som jag saknar är när man går in i stadshuset, jag kan se när jag mot/pol på mina vänner/grannar som gjort detsamma för mig, för de aktuella personernas stjärnor är upplysta så man vet vilka man kan klicka på. Detta skulle vara lika för vännernas hus här inne. Alla knappar med stolar är upplysta oavsett om det är möjligt att slå sig ner eller inte, kunde de inte vara gråa tills de är ok att klicka.
 
Topp