• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Uppdatering Uppdatering 1.243 - 2022-11-09

    Det beror på att de första 15 förhandlingarna du gör under en dag har en egen (avtagande) bonus. Om du redan har gjort 15 förhandlingar tidigare under dagen, till exempel på ISF, får du lika många slottspoäng för en storstation oavsett om du förhandlar eller anfaller.
  2. Uppdatering 1.199 - 2021-03-03

    Innan du registrerat ett e-postkonto är ditt konto ett gästkonto, och kan bara spelas på den enhet där det skapades. Finns bara i mobilversionen, inte i webbläsarversionen.
  3. Ny Mäktig byggnad: Galatatornet!

    Hur får man tag i ritningar?
  4. Aztekerna - Kulturell bosättning

    Den kommer väl någon gång under dagen? Event startar ofta 10:30, medan uppdateringar till nya versioner brukar komma tidig eftermiddag. Och om bosättningen redan finns i koden kan Inno ha valt ett godtyckligt klockslag för att aktivera den.
  5. Sommar 2020

    Guvernörsvillan har väldigt låg prioritet i motiveringen, högre än Hall of Fame och vanliga produktionsbyggnader, men lägre än nästan allting annat. Om du har väldigt många byggnader som kräver motivering så räcker inte motiveringarna till även till villan. Jag ser att du bland annat har...
  6. Nästa kulturella bosättning?

    Aztekerna. https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php?threads/next-settlement.13469/
  7. PvP Arena enbart för de som nått Rymdålder Asteroid

    Jag har tråkiga nyheter till alla er som ännu inte nått Rymdålder Asteroid. Ni har kanske hört om en ny funktion, PvP Arena, som ska ersätta de nuvarande PvP-tornen. Det är i grund och botten en intressant idé, men InnoGames har tyvärr konstruerat matchningssystemet så att PvP Arena bara är...
  8. Meddelandecentrum - Uppdateringar

    Och det gäller fortfarande. Men det finns inte en oändlig mängd expansioner att köpa. Medaljexpansioner finns totalt 18 st, den första kostar 10 medaljer och den sista 1,1 miljoner. Om du köpt alla 18 kan du uppenbarligen inte köpa fler. Innan Rymdålder Mars fanns det 17 medaljexpansioner. Inno...
  9. Meddelandecentrum - Uppdateringar

    Du kan visst köpa expansioner för medaljer, så länge det finns några kvar. Det finns bara ett visst antal medaljexpansioner, och när de är slut går det förstås inte att köpa fler. På samma sätt finns det bara ett visst antal diamantexpansioner, när de är slut ser du inte de heller. Den enda...
  10. Sommar 2020

    Jag ser det så här, på ett lotterihjul på vanligt tivoli är kanske fem av tjugo platser en vinst, och bara en är högvinsten. Övriga femton är nitlotter. I FoE är "skräpvinsterna" nitlotterna, och det finns två-tre, någon gång fyra vettiga priser. Så FoE-hjulen funkar likadant som tivolihjul, det...
  11. Växla guld till resurser eller diamanter?

    Ett till tips om diamanter, lär dig behärska Imperiexepeditonen och ta dig igenom hela nivå 4. Då får du ett stadigt inflöde av diamanter varje vecka, expeditionen är idag min viktigaste källa till diamanter. :)
  12. Varubyggnader modern tid

    Hej! När du producerar betong behöver du utöver mynt och resurser ha tråd. Klippa behövs inte för att kunna producera, men du får förstås bättre effektivitet, dvs 5 varor i stället för en vara per 4 timmar. I och med att du gått över i modern tid ändras också varuproduktionen från MB och...
  13. Nytt grannskap

    Jag håller med om att det är en brist att grannskapen inte längre är blandade i tidsåldrar. Problemet med överlägset starka anfallare kan lösas genom att göra så att man inte kan anfalla en stad med modernare trupper än vad staden ifråga är på, då kan spelaren i arktisk framtid ändå inte anfalla...
Topp