• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Imperieslagfält

DeletedUser2232

Guest
Fråga..Poängen räknas om varje hel timme...Om man tar en sektion 11.59..Innebär det att man får poäng full poäng 12.00 eller bara 1/60 ?...(1/60 borde det vara) Om det inte är 1/60 utan fullt..Då är det en stor fördel att ta sektioner så sent på timmen som möjligt. Tacksam för svar.
 

DeletedUser2066

Guest
Hej,
Är det av någon speciell orsak du tycker det? Är det pga resurserna att man använder mer än vad man hinner få in igen under pausen? Vi vill gärna ha feedback på vad ni tycker.

Skrev faktiskt en ny tråd om detta innan jag hittade hit.
Ja varorna börjar ta slut, skulle speltiden och paus tiden byta plats skulle vi hinna samla in mer. Vill man inte detta så kan man justera kostnaderna. Kan även tänka mig att nattsömnen sabbas för många, då utmattningen åter ställs vid 12 slaget. Ett intressant förslag jag har här är att alla kan ändra tiden för utmattnings återställningen lite som ni gjort med daglig utmaning.
Vill så även tillägga att Imperieslagfältet/BG är riktigt bra älskar det! Även om ni inte gör några ändringar så är det bra som det är :)
 

DeletedUser2066

Guest
Fråga..Poängen räknas om varje hel timme...Om man tar en sektion 11.59..Innebär det att man får poäng full poäng 12.00 eller bara 1/60 ?...(1/60 borde det vara) Om det inte är 1/60 utan fullt..Då är det en stor fördel att ta sektioner så sent på timmen som möjligt. Tacksam för svar.

Dit lag får full poäng, en del av taktiken :)
 

DeletedUser2066

Guest
Hej,
Är det av någon speciell orsak du tycker det? Är det pga resurserna att man använder mer än vad man hinner få in igen under pausen? Vi vill gärna ha feedback på vad ni tycker.
Japp. Folk kör slut på trupper, varor, fp, diamanter. Det går inte alls att återhämta på tre dagar. Enligt min uppfattning iaf. Efter några få omgångar kommer folk att antingen tröttna på ISF eller bara göra minimal insats eftersom det inte finns resurser att lägga ner så mycket kraft som man skulle vilja. Redan nu finns det större efterfrågan av varor på marknaden än vad tillgången är... Min uppfattning, som sagt. :cool:

Frågan är hur ni vill ha "BG", varor är ett jätte problem det borde dock minskas i och med fler Hedersstatyer. Trupper är ett problem, har gått 800 enheter back sedan BG började :) I vårt IMP har Alcatraz levlats väldigt mycket mer än tidigare då enheterna inte räcker till. Hur det än blir så blir det intressant, tror det löser sig med tiden. Ska bli super intressant att se hur BG ser ut om några månader :)
 
Topp