• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Feedback v. 11

DeletedUser1700

Guest
Något jag saknar är att kunna rotera byggnader. Det är ganska irriterande att man hade fått plats med vissa byggnader om man hade kunnat rotera dem, men nope, alla byggnader ska vara åt ett håll. Så det är en funktion som jag önskar.
Ja det är något jag saknar med att kunna rotera byggnader. skulle spara en massa platser om man kunde vrida och vända byggnader samt också på dekorationer.
 

DeletedUser1823

Guest
Att dem som säljer enstaka varor på marknaden tex allt från 1 till 25 själva ska betala för detta då vissa lägger flera hundra varor med just 1 eller 5 eller 10 och på detta sätt skapar många sidor man måste gå genom.

Exempel.
Jordgubben lägger ut 10 varor - Då får han själv betala 1fp för detta och inte köparen.
Saltpinnen lägger ut 25 varor - Då får han själv betala 1fp för detta och inte köparen.

Kiwin lägger ut 50 varor - då får köparen betala 1fp.

Måste få bort dessa kalle anka med lågt antal varor dem lägger på marknaden.
 

DeletedUser1826

Guest
Att dem som säljer enstaka varor på marknaden tex allt från 1 till 25 själva ska betala för detta då vissa lägger flera hundra varor med just 1 eller 5 eller 10 och på detta sätt skapar många sidor man måste gå genom.
Håller med men borde vara beroende av vilken tidsålder, 10 varor är ganska mycket i stenålder/bronsålder men ingenting i de senare tidsåldrarna.
 

DeletedUser1826

Guest
  • Vissa MB som t.ex Colluseum, Notre Dame och några till är totalt värdelösa och borde göras om.
  • Det börjar bli väldigt drygt med medaljinsamlandet när man ska upp i över 10 000 för att man ska kunna skaffa en expansion. Ni borde se över belöningarna när det gäller medaljer.
  • Det samma gäller motpolsbelöningen på 20 mynt som är ett skämt. Får in 1 000 mynt när jag polerar hela imperiet med ca 50 medlemmar, öka eller ta bort helt för ingen polerar väl någon för att man får 20 mynt.
  • Kunna rotera byggnader hade varit en stor fördel när man ska bygga staden.
 

DeletedUser1823

Guest
Alla MB borde boostas upp från ledningen med minst 1K%, detta är ett spel och då får ni också lägga till en massa förändringar då många lämnar spelet p.g.a att det inte erbjuds något bra med tanke på den tid man lägger på sin stad.

20 guld för att polera någons stad, ni måste ha glömt två nollor minst då hade det varit ok, 2K per polering, nästan lika mycket som för en vanlig bil, perfekt.

Sen när man får uppdrag och ska betala 10K guld samt annat och får tillbaka 5000 guld, man undra hur snåla de som gjorde detta måste vara i det verkliga livet att man inte släpper loss på fantasin och drar till med rrap tap 100K guld eller 100 sten.

Det finns några uppdrag där man ska spendera 53fp samt ett med att utforska två saker, sen får man nudlar tillbaka, kom igen alltså, ta och drick ett flak redbull sen 10 kannor kaffe och sen ändra spelets regler för som det är nu, man får knappt något tillbaka efter allt man lägger in och då är inte tiden inräknad.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp