• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Eventpass priset hoppar

    Hej! Har sett i (pågående) Wildlife event att priset för eventpasset hoppar mellan 159 SEK och 199 SEK, lite olika olika dagar. Varför? Eller är det olika pris på olika plattformar? 159 SEK på min dator nu och 199 SEK när jag tittar på min Ipad
  2. Bugg Ikonen som visar att det finns byggnader att skörda funkar inte ibland

    Jag kör på Chrome. Problemet uppstår i webbläsaren. Buggen rör ikonen som dyker upp till vänster när det finns byggnader att skörda 1/ Den startar upp korrekt så fort det finns en byggnad att skörda 2/ När jag skördat mer än 100 fp släcks ikonen även om det finns andra byggnader att skörda 3/...
  3. Synpunkt Hösteventet 2021

    Kul med bakningstipsen i uppdragen :-D
  4. Förslag genväg till marknad ifrån Forska/Forskningskosnad

    Funktionen finns redan på andra ställen: Om något material saknas för att förhandla till sig en sektor på kartan dyker det upp en knapp som leder direkt till marknaden. Den lilla knappen leder till rätt vara på marknaden och med det saknade antalet förifyllt. Det vore super om samma...
  5. Skänka till Imperieskattkammaren

    Jag försöker skänka varor till imperieskattkammaren men de varor jag har syns inte när jag ska välja vad jag ska skänka - bara medaljer. Jag har en halloweenuppgift att skänka 40 varor till imperieskattkammaren och kommer inte vidare. Att skänka medaljer räknas inte mot questen (uppgiften) men...
Topp