• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Skänka till Imperieskattkammaren

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Gdawg

Ny medlem
Jag försöker skänka varor till imperieskattkammaren men de varor jag har syns inte när jag ska välja vad jag ska skänka - bara medaljer. Jag har en halloweenuppgift att skänka 40 varor till imperieskattkammaren och kommer inte vidare. Att skänka medaljer räknas inte mot questen (uppgiften) men forskningspoäng får jag. Vad gör jag för fel? Staden är i järnåldern, alla varor från bronsåldern - är det det som är problemet?
 
Senast ändrad:

Malina

Aktiv medlem
Japp! Bronsåldersvaror används varken i GvG eller på slagfältet, dvs skattkammaren har ingen användning för Bronsvaror. Samla några andra varor och skänk dessa istället. :)
 

Tixal

Medlem
Jag försöker skänka varor till imperieskattkammaren men de varor jag har syns inte när jag ska välja vad jag ska skänka - bara medaljer. Jag har en halloweenuppgift att skänka 40 varor till imperieskattkammaren och kommer inte vidare. Att skänka medaljer räknas inte mot questen (uppgiften) men forskningspoäng får jag. Vad gör jag för fel? Staden är i järnåldern, alla varor från bronsåldern - är det det som är problemet?
Hej!
Från vilken tidsålder ska du bidra med varor? Vad står det i uppdraget? Dvs, står det "bidra med varor" eller "bidra med varor från din tidsålder"?
Om du är i Järnåldern, och du har bara Bronsålder-varor på lager, då kommer du inte kunna slutföra uppdraget om du ska bidra med varor från "din ålder".
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp