• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av A. Eriksson

  1. A. Eriksson

    Meddelandecentrum - Uppdateringar

    När blir det nya meddelandecentrum tillgängligt för datorer ?
  2. A. Eriksson

    Vänlistan, vilka har jag frågat?

    Det är rätt Malina, där har Emess fel, vilket jag bestämt vet eftersom jag själv har mer ån 120 vänner i alla de världar jag spelar i. Jag är dålig på att rensa vilket har lett till att jag har mellan 130 och 140 vänner i de olika världarna, då jag gladeligen acceptera varje ny förfrågning.
  3. A. Eriksson

    Först till 1000

    253
  4. A. Eriksson

    Först till 1000

    245 skall det vara (såg inte att det fans flera sidor innan jag svarade första gången.).
  5. A. Eriksson

    Först till 1000

    21
  6. A. Eriksson

    Litteratur, eller alt som går att läsa...

    Läs Per Wahlöö "Stålsprånget", efter det slickar du aldrig mer på ett kuvert eller frimärke :) Andra husgudar är Icaac Asimov och Doris Lessing.
  7. A. Eriksson

    [TÄVLING] Forge of Empires - 7-år!

    Hur skall man kunna delta i en tävling som man inte vet existerar? Det vore roligt att få informationen någon dag innan tävlingen börjar och inte en dag efter.
  8. A. Eriksson

    Automatisk radering av konton

    Jag har full förståelse för en 12 månaders karens innan radering, det borde räcka för de som på grund av jobb, sjukdom, familjeangelägenheter eller avsaknad av digitala media skall hinna in på ett bibliotek för att låna en dator där och gå in i sin stad någon/några gånger för att kunna behålla...
  9. A. Eriksson

    Daglig utmaning.

    Hur kan det vara möjligt att klara av en daglig utmaning där man skall ta över sektorer som man inte har tillgängliga, utan det tar mer än 24 timmar att spana fram en ny provins, så den dagliga utmaningen hinner bytas ut.
  10. A. Eriksson

    Dagliga utmaningar

    För mig verkar det som att uppdragen på kampanjkartan kommer för tätt så man riskerar att tvingas byta upp sig i tidsepokerna innan man är redo för det. Många uppdrag kräver även att man bygger än det ena och än det andra, detta medför att man tvingas riva nödvändiga byggnader till förmån för...
  11. A. Eriksson

    Går det att köpa Guldpokalen i IE ?

    Nu ser det ut som det skulle gå att för ett imperium köpa sig en Guldpokal i IE i Brisgard. Då jag vid förhandling på 4:e nivån redan vid första försöket avkrävs 30 eller 50 diamanter för att vid 2:a försöket behöva betala 30 eller 20 diamanter, 3:e försöket kostar bara 20 diamanter. Om jag...
  12. A. Eriksson

    Historisk uppdragsserie: Marilyn Monroe

    Jag tror dom har tagit fel på dag, för enligt den engelskspråkiga sidan skal evenemanget börja där först i morgon den 1 Augusti.
  13. A. Eriksson

    Sommarevenemang 2017

    Jag har sett att på den engelskspråkiga wiki sidan avslutas eventet redan den 19 juli, medan på den svenskspråkiga wikisidan varar eventet till den 29 juli. Hurra!!!! Vi får ett extra långt event i Sverige:)
  14. A. Eriksson

    Sommarevenemang 2017

    Det ser ut att bli ett kort sommarevent i år, mellan den 28 juni och den 29 juni är det ju bra en dag:)
  15. A. Eriksson

    Först till 1000

    74
Topp