• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Daglig utmaning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

A. Eriksson

Medlem
Hur kan det vara möjligt att klara av en daglig utmaning där man skall ta över sektorer som man inte har tillgängliga, utan det tar mer än 24 timmar att spana fram en ny provins, så den dagliga utmaningen hinner bytas ut.
 

DeletedUser1884

Guest
Har aldrig sett någon som säger att jag måste ta över en sektor hittills. Hur är denna formulerad isf?
 

klarre

Medlem
Jag skulle säga att man då måste använda diamanter för att spana nya provinsen direkt. Tyvärr väldigt oattraktivt men det är väl så det ser ut..
 

DeletedUser1884

Guest
Om det är utmaningar som tar mer än 1 dag att genomföra är det ju något som är helt klart fel
 

DeletedUser1906

Guest
Jag vill minnas jag har fått liknande uppdrag. Ska dock inte svära på det. Det beror på i vilket skede man är i. Har man ingen sektor utforskad så måste man ju göra det. Tar i regel mer än 24h så det är inte så attraktivt att slutföra det kanske. Kan hålla med om att det inte är ett optimalt uppdrag. Jag ska ta upp det med supporten så får vi se. Om möjligt så ta gärna en skärmdump på uppdraget och posta här eller skicka till supporten. Så får vi se om det ska göras om så det passar bättre i dagliga uppdrag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp