• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Går det att köpa Guldpokalen i IE ?

A. Eriksson

Medlem
Nu ser det ut som det skulle gå att för ett imperium köpa sig en Guldpokal i IE i Brisgard.
Då jag vid förhandling på 4:e nivån redan vid första försöket avkrävs 30 eller 50 diamanter för att vid 2:a försöket behöva betala 30 eller 20 diamanter, 3:e försöket kostar bara 20 diamanter.
Om jag skall klara av att fullfölja hela 4:e nivån skulle det kosta mig långt över 1000 diamanter och jag har just nu inte den möjligheten, så pokalen tycks glida mitt imperium ur händerna och landa hos våra motståndare, vilka kan tacka spelet för den sponsring dom fick i när spelet började avkräva mig diamanter vid förhandlingsförsök som tidigare varit fria.
 

DeletedUser1884

Guest
Man kan nästan alltid klara alla förhandlingar med 4 försök om man väljer sina saker strategiskt
 

DeletedUser1339

Guest
Nu fattar jag inte riktigt, AE ??? Kostar det mer än de vanliga 10 Diamanterna /extra försök ?
 

DeletedUser1884

Guest
Nej alla extra försök kostar 10 diamanter men du kan köpa ett extra försök i tavernan.

Om man då väljer de sakerna strategiskt så kan man i 95% av fallen klara sig på de 4 försöken
 

DeletedUser1826

Guest
Det kostar mycket diamanter om varorna tar slut i en viss tidsålder som behövs vid förhandling, kanske det du råkat ut för.
 
Topp