• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Förslag på eventbelöning

Malina

Aktiv medlem
Hej!

Vet inte om förslaget kommit upp tidigare, har inte kollat så noga i trådarna. Men here goes....

Vid något framtida event skulle jag vilja kunna vinna/jobba mig till en eller flera belöningsbyggnader, som ökar attackvärdet hos de försvarande trupperna, samt vice versa - byggnader som ökar försvarsvärdet hos de attackerande trupperna.
Som det är nu så är det bara mb-byggnader som gör detta (Vasilij och Deal Castle för de försvarande trupperna, resp. Zeus, Aachen och Castel del Monte för de attackerande).

Det är framför allt attackvärdet hos försvarande trupper jag saknar mest, detta eftersom Vasilij är den enda av de ovanstående jag inte har byggt i min stad, och kan inte heller motivera att göra plats för den. Men eventbyggnader brukar ju vara mindre, och jag förväntar mig knappast några fantasiökningar. 2-5 %, beroende på storlek, förslagsvis..? :D
 

Malina

Aktiv medlem
Jätteskoj att Taktikerns torn äntligen är här! :D
Nu har dock mitt behov ändrats till att behöva mer försvarsvärde hos de attackerande trupperna... ;)
 

Malina

Aktiv medlem
Jippie!! Tack för Medveten utpost, den kommer jag kasta mig över när det går att vinna den. :p
Även den Olympiska skattkammaren kommer att bli eftertraktad. ^^
 

Fonzo

Medlem
Japp, har redan börjat bygga den olympiska skattkammaren. Finns en hel del saker som jag skulle vilja att Innogames utvecklade (speciellt GB effekter) så se gärna/kommentera min post om detta Framtida GBs
 
Topp