• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Malina

    Köpa försök

    Köp försök rutan i IE har blivit trögare. Hur kommer det sig? Jag klickar i min vanliga takt men får bara in hälften.
  2. Malina

    Strid avbruten?

    En medspelare har råkat ut för detta nya meddelande vid strider han bör klara med lätthet. Hänt vid tre tillfällen. Jag har aldrig råkat ut för den. Nån som känner till vad det är, varför den dykt upp, om det är något nytt, osv?
  3. Malina

    Synpunkt Imperieslagfältet - att ärva byggnader

    Det uppstod en diskussion i vårt imperium huruvida man kan ärva påbörjade, dvs ej färdigställda, byggen i en sektor som man erövrar. Från supporten kom svaret att "byggnader måste vara färdigbyggda för att den som erövrar sektorn ska ha chans att få behålla den. Pågående byggen 'försvinner' och...
  4. Malina

    Förslag Omvandling fp-skörd till fp-paket

    Ett förslag! Ibland hade det varit trevligt att kunna omvandla sin skörd av fp till fp-paket direkt, istället för att ta vägen via någons MB. Eller vad tycker ni andra? :)
  5. Malina

    Fordrade slotsssystemnivån hos Antikhandlaren?

    https://forum.en.forgeofempires.com/index.php?threads/update-to-1-205-feedback.44375/ Nyhet? Läckage? Eller vad? :rolleyes:
  6. Malina

    FP-stapeln

    Det finns en stor efterfrågan på att öka stapelns begränsning från 100 fp till något betydligt högre. Fler och fler spelare får skördar med flera hundra fp, och att inte kunna samla in allt på en gång (undantaget om man använder insamlingslådan som kostar 5 diamanter) hackar upp ens skörd och...
  7. Malina

    Meddelandecentrum

    Jag skulle vilja ha en knapp när man startar ett nytt meddelande, Alla vänner, motsvarande den Alla imperiemedlemmar som redan finns. Ibland vill man skicka ut ett meddelande till alla på vänlistan och har man 80+ vänner så är det ett himla bök att skriva in varenda en manuellt.
  8. Malina

    Värdshusikonen

    Ikonen bredvid ens avatar i form av en stol... har blivit dålig på att uppdatera sig själv. Även om man klickar på en stol med pil på så ändrar den sig inte (om det är fullt i vh). Man måste ladda om spelet för att det ska bli rätt. Det har varit så sedan en eller två uppdateringar tillbaka tror...
  9. Malina

    Felaktiga popup-fönster

    Använder huvudsakligen Internet Explorer, men felet uppkommer även i Firefox. När jag varit på Imperieslagfältet, eller ute i GvG, och går tillbaka till min by och klickar på nån byggnad där. Så kommer slagfältssektorer upp istället. Händer lite för ofta. Så jag får ladda om sidan. Det har varit...
  10. Malina

    Förvara byggnad

    Ok, så jag har fått en och samma fråga nu ett tag från några olika spelare.. jag har gett ett svar jag tror är rätt, men behöver få det bekräftat... När man förvarar en byggnad som är uppgraderad eller krympt med kit... behålls de så i inventarierna eller "sönderfaller" de? Någon som vet säkert...
  11. Malina

    Ignorera en spelare

    Hej! Jag hittar inte någon utförlig beskrivning av ignorerafunktionen så jag ställer min fråga här. :) När man klickar i ignorera hos en spelare så ska det inte gå att skicka meddelanden fram och tillbaka till denne, men undrar vad som mer ignoreras, om något? Jag hade tex gärna uteslutit en...
  12. Malina

    Förslag på eventbelöning

    Hej! Vet inte om förslaget kommit upp tidigare, har inte kollat så noga i trådarna. Men here goes.... Vid något framtida event skulle jag vilja kunna vinna/jobba mig till en eller flera belöningsbyggnader, som ökar attackvärdet hos de försvarande trupperna, samt vice versa - byggnader som ökar...
Topp