• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

FP-stapeln

Malina

Aktiv medlem
Det finns en stor efterfrågan på att öka stapelns begränsning från 100 fp till något betydligt högre. Fler och fler spelare får skördar med flera hundra fp, och att inte kunna samla in allt på en gång (undantaget om man använder insamlingslådan som kostar 5 diamanter) hackar upp ens skörd och man får smått panikkänslor om man inte hittar nånstans att lägga dessa fp direkt.
Jag vet att flera skrivit till supporten tex om detta, och jag tänkte pusha Innogames lite med detta inlägg. :)
Önskar att det antingen sätts som obegränsat, eller en hög gräns på 1000 fp eller så.
 
Instämmer helt.
Känns som spelutvecklarna inte hinner med i utvecklingen...100fp fungerade bra för några år sen men nu är den begränsningen bara löjlig, många som proddar mer än 700fp/dag nu, tack vare alla nya eventbyggnader som översvämmat oss de senaste åren, ta bort spärren nu, tack!
 

Twix

Ny medlem
Instämmer med problematiken och borde vara en enkel lösning att ordna att ta bort. Spärren idag är även inkonsekvent då man kan hinna trycka på fler byggnader så den ändå samlar in fler fp än "vad som ska gå".
 

Tixal

Medlem
Jag hör vad ni säger... :D och jag har meddelat detta vidare till utvecklarna. Dessvärre kan jag inte göra mer än att "tjata" på dem.
(men jag håller med er - lite större borde den vara ;) )
 
Topp