• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Vinterforumstävling 2019

voxscientia

Medlem
Winter%20Contest%20Logo.png

Kära Kungar och Drottningar!

För att fira Vinterevenemanget har vi förberett något speciellt åt er. Från och med idag (den 19:e december 2019), kommer vår Vinterforumtävling att bringa tre spännande utmaningar var 7:e dag. Logga in och klicka på knappen nedan för att välja en utmaning.


OBS: Utmaningarna låses upp på specifika dagar.

Varje deltävling ger dig en chans att få ett pris, om du lyckas lösa utmaningen.
  • Utmaning 1 - 19:e december, 2019
  • Utmaning 2 - 23:e december, 2019
  • Utmaning 3 - 30:e december, 2019

Priserna:
Vad är en tävling utan priser? Denna gången är det föremål från Vinterevenemanget som står på spel:

Utmaning 1 - 19:e december
  • Pris: 1 valfri tågvagn
  • Vinnare: 3 slumpmässigt utsedda vinnare (rätt svar krävs)
Utmaning 2 - 23:e december
  • Pris: 1 Taktikerns torn Nivå 2
  • Vinnare: 3 slumpmässigt utsedda vinnare
Utmaning 3 - 30:e december
  • Pris: 1 Uppgraderingskit för Vintertåg
  • Vinnare: 3 slumpmässigt utsedda vinnare (rätt svar krävs)

Vinnarna utses slumpmässigt bland alla korrekta bidrag i tävlingen.

Regler

För att delta:

Har du ett spelkonto och ett forumkonto? Bra - det är allt du behöver för att delta! Om du inte har något av dem än kan du skapa ett spelkonto här och forumkonto här!

Tävlingsregler:

Du kan skicka in ditt bidrag till var och en av våra utmaningar tills den 6:e januari, kl 23:59. Därefter kommer vårt supportteam att kolla alla svar och utse vinnare. Här är reglerna för tävlingen:
  • Endast ett bidrag per spelkonto och deltävling.
  • Priserna delas endast ut till de konton som vunnit.
  • Forge of Empires-teammedlemmar kan inte delta.
Så, har du bestämt dig? Logga in och klicka här för att delta! Och om du vill lämna feedback på tävlingen kan du göra det här.

Vänligen,
Forge of Empires-teamet
 
Senast ändrad:

voxscientia

Medlem

FAQ - Vanliga frågor

  • Varför fick jag ingen belöning trots att jag svarade rätt?
    • Vi har ett begränsat antal vinnare för varje deltävling. Vi utser slumpmässigt ett par vinnare bland de spelare som svarat rätt.

  • Där är en ny utmaning! Kan jag fortfarande delta i den förra?
    • Ja! Vi stänger inte de "gamla" utmaningarna, så du kan delta i dem från den 19:e december 2019 tills den 6:e januari 2020, kl 23:59, när hela tävlingen avslutas.

  • Hur kan jag se resultaten från deltävlingarna?
    • Vårt supportteam kommer att hantera resultaten, svaren och belöningarna efter den 6:e januari.

  • Varför är en av utmaningarna inte tillgänglig?
    • Utmaningarna har ett startdatum, så du kan behöva vänta ett par dagar innan du kan delta.
  • Kan jag dela mina svar med andra spelare?
    • Det är upp till dig, men ju fler spelare som har rätt svar, desto mindre chans har du att vinna.

  • Jag vill inte att någon annan kopierar mina svar! Är det verkligen säkert att skicka in mitt bidrag genom att klicka på "DELTA"-knappen?
    • Ja! Vi har konfigurerat forumet så att inga andra spelare kan se dina svar.
 

sanjo

Ny medlem
Hur har det gått i tävlingen? Och varför är det så svårt att hitta fram till resultaten? Det var det sist också. Det logiska borde väl vara att det låg under "Tävlingar"???
 
Topp