• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Vinterevenemang 2014

DeletedUser1390

Guest
hopas man viner en kunskapens helgedom i vintermörkret
eller några ritningar det skulle vara roligt
725432.jpg
 

DeletedUser1033

Guest
Har jag missat något eller har det inte börjat än? För visst brukar evenemangen börja vid midnatt den aktuella dagen? G.
 

DeletedUser1262

Guest
Hej

Mycket bra Vinterevenemang. Intressanta belöningar. Ett fullträff, tycker jag.
Jag ganska kritisk mot Fotbolls-VM evenemanget så det är inte bara rosor. Men i detta fall förtjänar FoE en stor bukett rosor. hehehe

Magic
 

DeletedUser1259

Guest
Fråga:

Varför kan jag inte blanda efter en paketvända så jag har chansen att återigen vinna dagens högsta pris?
OM jag ror iland högvinsten vill jag ju spela för högvinsten igen förstås!:confused:
/LadyMaraya
 

DeletedUser1033

Guest
För det första är det lite konstigt att det står vinter 2013 i evenemanget eftersom det känns som att göra om samma sak som vi gjorde förra året i ännu högre grad än det brukar kännas. Det är faktiskt år 2014 i år.

Sedan vet jag inte om jag har missat något men hur i allsindar gör man för att öppna paketen mer gånger än en som det står att man ska kunna kunna göra? Det finns ingen reshuffle knapp vad jag kan se och den gången jag har fått högsta vinsten (en vakteld) har jag inte hittat något sett att få denna igen. Tips? G.
 

DeletedUser1235

Guest
Menas inte blandningsknappen som finns i en av presenterna?
 

DeletedUser700

Guest
När är egentligen sista möjligheten att kunna förbruka sina stjärnor på
 

DeletedUser1235

Guest
Du ser kvarvarande tid när du loggar in på en värld att spela i.
Just nu kl, 21,48 är det 17 timmar kvar.
 
Topp