• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Vi är nio år gamla!

Emvege

Medlem
FoE-Logo-9.png

Kära Kungar och Drottningar,

Den 17 april 2021 kommer vi fira vår nionde födelsedag, och vi kan knapp tro att vi faktiskt bara är ett år från att ha funnits i ett decennium!

Trots att tiden har gått fort, så har Forge hunnit med många förändringar, men en sak som har förblivit detsamma är ni - våra spelare!
Utan er hängivenhet och lojalitet hade inte dessa nio år av spelutveckling varit möjlig. Så vi kan uppriktigt säga att vi verkligen har de bästa spelarna och gemenskapen som finns!
Förutom det har vi också de bästa moderatorerna och support-teamen som hjälper till att skapa ett community vi kan vara stola över varje dag!

Som ett extra firande av Forge of Empires nionde födelsedag och ett erkännande till alla er som gör det möjligt, vill vi ge er extra bonus hela dagen! Du har möjlighet att hämta ut din gåva närsomhelst mellan 2021-04-17 kl 10:30 och 2021-04-18 kl 10:30, och all extra bonus kommer vara igång i 24h från att du tagit emot din gåva.
Observera att boosten bara kommer aktiveras på den första världen som du loggar in på. Så glöm inte det när du loggar in!

boost_icon_coin.png
boost_icon_supply.png
boost_icon_attack.png
boost_icon_defense.png
500% myntbonus
500% resursbonus
25% attackbonus
(för attackerande enheter)
25% försvarsbonus
(för försvarande enheter)

Vi vill passa på att skicka ett tack från alla i hela vårt stora internationella Forge-team, tack för att du är med på vår fortsatta resa och vi ser fram emot ditt stöd i framtiden när vi når nya milstolpar!

Med kärlek,
Ditt Forge of Empires-team.
 

Malina

Aktiv medlem
Hur kan det här ha postats i onsdags och jag ser det först nu? Jag har kikat in på forumet säkert 1-2 ggr sen i onsdags.
Igår loggade jag in på den värld jag behövde boosten som minst, hade varit trevligt om jag vetat om det här i förväg...
 

Grillpinne

Ny medlem
Hur kan det här ha postats i onsdags och jag ser det först nu? Jag har kikat in på forumet säkert 1-2 ggr sen i onsdags.
Igår loggade jag in på den värld jag behövde boosten som minst, hade varit trevligt om jag vetat om det här i förväg...
man kan ju alltid ge samma kritik som dom framkommit senaste åren: varför bara på en server? boosten är inte SÅ op, dom kunde gott lagt ut den till alla på alla servrar och istället lägga den fixed mellan två klockslag (t.ex mellan 10.30 och 10.30 följade dag ;) ). det skulle inte ha sönder spelet och man skulle slippa saker som att logga in på "fel" server, vilket jag är säker på hände för många. dessutom skulle många uppskatta det mer eftersom många är aktiva på fler servrar än en.
 

Emvege

Medlem
Hur kan det här ha postats i onsdags och jag ser det först nu? Jag har kikat in på forumet säkert 1-2 ggr sen i onsdags.
Igår loggade jag in på den värld jag behövde boosten som minst, hade varit trevligt om jag vetat om det här i förväg...

Vad tråkigt att du missade meddelandet, du kan sätta en notis om du vill vara säker på att inte missa kommande nyheter.
Förutom att vi skrev om firandet här har vi även publicerat det som nyhet på startsidan och som annonsering i spelets meddelandecentrum.
Håll utkik på någon av dessa ställen så missar du inga framtida överraskningar.
 

Bumerang

Medlem
Ända gången jag funderar på att lägga av och spela, är när alla dessa "Skurkar" samlas i belöning. Känns mer som ett straff, att ha över 2000 av dom.
o_O
 

Malina

Aktiv medlem
Ända gången jag funderar på att lägga av och spela, är när alla dessa "Skurkar" samlas i belöning. Känns mer som ett straff, att ha över 2000 av dom.
o_O
Man kan aldrig ha för många skurkar.... de går åt när man är en aktiv krigare! :D
 
Senast ändrad:

Bumerang

Medlem
Man kan aldrig ha för lite skurkar.... de går åt när man är en aktiv krigare! :D
Nä men man kan ha för mycket...Och använder man många så är det väl bara och bygga skurkgömmor...Som alla andra krigare man behöver...Eller? Jag skulle bli gladare osv om jag fick andra belöningar än skurkar.
:p
 
Topp