• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Version 1.31 -29/7 2014

DeletedUser700

Guest
Bara en småsak i sammanhanget men när ni gör ett tillkännagivande som faktiskt inte har hänt ännu kanske det inte borde stå t.ex. "Fixade ett problem med bekräftelsesystemet för email då man hade ändrat sin email i spelet."

Det är ju inte fixat ännu för oss vanliga dödliga innan den 29:e??? kanske borde stå t.ex.

Användargränssnitt

Problem som åtgärdas:

Bekräftelsesystemet för email då man hade ändrat sin email i spelet.
En del produktionsljud inte fungerade korrekt efter att man konstruerat en ny byggnad.
Befolkningen under spelets introduktion då det i vissa fall var omöjligt att fortsätta.
Fönstret inte svarade efter att man köpt alla varor för en mäktig byggnad och sedan stängt ner bekräftelsefönstret för diamantanvändning.

Bara exempel ingen genomtänkt hehehe!!
 

DeletedUser1033

Guest
Undrar bara när ni ska fixa inloggninsstrulet jag har sedan en vecka tillbaka? Det gör absolut ingentingt för att förstärka spelupplevelsen även om jag nu skulle tycka att det är superkul att trycka på samma gula knappar femtielvagånger vilket jag intet tycker.

Och nej, jag tänker varken byta webläsare eller antivirusprogram bara för att FOE inte är kompatibelt med två av världens största på den fronten. G.
 

DeletedUser1235

Guest
Vad är det som strular med inloggningen?
Jag fick en "blackscreen" nästan en hel dag vid inloggning efter att jag uppdaterat Firefox men inte startat om datorn. Efter omstart fungerade det ok igen.
 

DeletedUser1033

Guest
FOE accepterar inte mina försök att logga in i spelet. Jag klickar på spela och på servern jag vill spela på och alltsomoftast händer det inget förrän fem till tio klick senare. Vet inte om det är superlag eller något av program som stör. Men kul är det inte. G.
 
Topp