• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Värld för nya spelare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2306

Guest
Jag har spelat en del på Cirgard, men har nu fastnat i början av senmedeltiden eftersom det inte finns gods att få tag på.
Redan på högmedeltiden var det i stort sett dött.
Finns det något imperie eller någon annan värld där det finns nyare spelare med gods från de tidigare tidsåldrarna där man kan byta sig till gods?
 

Tixal

Medlem
Jag har spelat en del på Cirgard, men har nu fastnat i början av senmedeltiden eftersom det inte finns gods att få tag på.
Redan på högmedeltiden var det i stort sett dött.
Finns det något imperie eller någon annan värld där det finns nyare spelare med gods från de tidigare tidsåldrarna där man kan byta sig till gods?
Om du menar att du vill handla varor med spelare från andra världar, t.ex. Brisgard, så går inte det.
Spelare finns det gott om! Men det är inte alltid man lägger upp handel. Så skapa själv, så ska du se att dina köp blir accepterade. Även om det kan ta någon dag. Tillgång och efterfrågan! :)
 

DeletedUser2308

Guest
Hej!
det är som så jag är lite nyfiken på det här med världarna går det och spela på 2 olika servrar samtidigt eller måste man slutföra den första världen innan man kan påbörja en ny?
 

klarre

Medlem
Hej!
det är som så jag är lite nyfiken på det här med världarna går det och spela på 2 olika servrar samtidigt eller måste man slutföra den första världen innan man kan påbörja en ny?
Du kan spela på hur många du vill men jag lägger in en liten varning då det är rätt tidskrävande att köra på flera så ta en i taget. Själv var jag uppe som mest på 4 servrar men har backat ned till 1 (får se hur jag gör med E).
 

DeletedUser2308

Guest
Tack för svar då vet jag det, ja föredrar en server i taget var mest nyfiken :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp