• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Vän-aktivitet

DeletedUser2177

Guest
Tycker det är omöjligt att få någon överblick i historiken över vilka som har hjälp en och när det har skett. Så jag gjorde som så att jag skrev ned alla mina vänners namn i en kolumn till vänster på ett papper, i bokstavsordning. Längst upp, vågrätt, så skrev jag månaden och alla dagar. Detta bildade ett rutnät som jag sedan kunde fylla i med grönt för varje gång den personen hjälpte mig och rött för dagar som den inte gjorde det. Redan efter en vecka så såg man ett tydligt mönster och kunde på det viset avlägsna alla de som inte hjälpte till. Nu tog det här en hel del tid att kolla igenom historiken varje dag så jag önskar att det kunde ske automatiskt i denna "kalender" eller vad man ska kalla den.

Känns som en väldigt enkel idé att genomföra men skulle vara mycket uppskattad.
Kommentera gärna!
 

DeletedUser2181

Guest
Tänkt samma tanke! Lite statistik hade varit roligt!
 

Tixal

Medlem
Bra idé!
Det finns flera sådana små "hjälpmedel" som hade varit bra. Jag la in ett inlägg om att man borde kunna se en lista på alla MB som man (ännu) inte bidrar till. Det skulle också underlätta med att hitta rätt person man vill hjälpa.
 

Malina

Aktiv medlem
Mot/pol bara de som finns i historiken, sen kan man se vilka som fortfarande ha sin hjälpknapp kvar. Anteckna dessa i några dagar, då borde man kunna se ett mönster...
 
Topp