• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Uppdatering 1.63 3/11 2015

voxscientia

Medlem
logo1.png

Hej drottningar och kungar!

Uppdateringen till 1.63 kommer att äga rum den 3:e november. Detta är en väldigt liten uppdatering med fokus på buggfixar, medan vi jobbar på Framtiden som kommer snart! Tyvärr kommer FoE att ligga nere en stund under uppdateringen - vi ber om ursäkt i förväg.


Förbättringar

  • En inforuta har lagts till till "Lämna grupp"-knappen.
  • Vi har förbättrat GvG-prestandan runt den dagliga sammanräkningen. Fler förbättringar är planerade.


Buggfixar

  • "Lås upp teknologin"-rutan kunde öppnas flera gånger.
  • Ibland kunde inte fönster för slutförda uppdrag öppnas.
  • Ett databasproblem som potentiellt kunde stänga ner världar har fixats.
  • Ett Flash-problem kunde uppstå när spelet varit igång för länge i bakgrunden.

Vi jobbar också på flera andra förbättringar, såsom att lägga till/ta bort personer från gruppkonversationer. Senare kommer vi att förbättra den funktionen ännu mer.

Lämna gärna feedback här eller på vår Facebook-sida! :)

Tack för din support och att du spelar Forge of Empires!

Vänliga Hälsningar,
Ert Forge of Empires SE Team.
 
Senast ändrad:

DeletedUser1033

Guest
Jag skulle uppskatta lite officiell info kring när Framtiden ska släppas. Det enda jag har hört från officellt håll är "snart" och det kan vara allt från en vecka till en månad även om underhandsinfo säger att det är närmare en vecka om jag förstått saken rätt.

Jag tror det är många som vill förbereda sig på denna era så mycket som möjligt och jag vet att flera ser fram emot denna viktiga uppdatering och är fundersamma på om den (som tydligen har skett på betan) kommer att dimpa ner under Halloween eventet eller ej. Mer info gör förväntningarna större och spelet roligare! G.
 

DeletedUser1682

Guest
Något jag för tillfälligt tycker är lite störande är att meddelandeikonen blinkar "oläst" varje gång sidan laddar om, till exempel om jag varit inne hos en granne eller på kontinentkartan så blinkar meddelandeikonen igen fast det inte har kommit några nya meddelanden. Detta hade varit fantastiskt om det ändrades. Även en funktion att kunna radera meddelande utan att gå ur tråden vore bra.
 
Topp