• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sommarevent och en del annat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sommarventet. Jisses! Vilken ... Vinna stora vinster, säjer reklamen. Hittilsdags har jag bara vunnit en massa avatrbilder, typ Nelson Mandela, ... tacksam för den stor vinsten! En massa resurser, som jag kan tillverka för egen maskin, guld som mina hus tillgodoser, men inga som helst av de storvinsterna som ni utlovar: Medaljer, uppgraderingar av resursvekstäder, medaljtorn eller annat!
Har prövat att ändra, men vad får jag? Profilbilder av Amelia Earhart, Nelson Mandela och andra ..., vem ... vill ha sånt i ett lotteri?
Sen ska man vänta i 24 timmar, på grund av att ... vill ha antingen 4 eller 5 stycken 24-timmars produktioner, eller att man ska ta över en provins eller en hel region... kankse okej för mej att mangla nån ... kartdel, men vad gör de, eller jag, som inte har starka trupper nog för att göra sånt? Har ni tänkt efter ordentligt, innan ni sjösatte det här, så att det skulle kunna funka för alla? Tror inte det!?
Ursäkta ifall ni finner min kritik väldigt negativ, men det här är det sämsta jag vart med om i Forge of Empires historia!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser837

Guest
Låser inlägget på grund av olämpligt språk. Det är självklart tillåtet att ge feedback och kritik, men kan man inte göra det på ett konstruktivt sätt med lämpligt språk så blir tråden tyvärr låst.

Med Vänliga Hälsningar,
Falcon93.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp