• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Slagfältet

Kan inte fixa en tredje nivå på slagfältet. Det här gör ju så man ledsnar totalt på spelet. Antingen är det för lätt att strida eller för svårt. Det borde finnas en nivå för dem som vunnit slagfältet x antal gånger så de stora får slåss med varandra. Eller en nivå mellan platina och diamant där halvstora kan slåss.
 

River Styx

CM
Community Manager
Eftersom ISF är valfritt att delta i så kan motståendet variera en hel del från säsong till säsong. Särskilt nu under sommaren då många kanske reser bort och inte är lika aktiva. Så det går aldrig att garantera att imperierna som hamnar i samma grupp som dig, faktiskt kommer att vara aktiva.

Urvalet på vilka imperier som matchas ihop baseras på imperiets ligapoäng. Den poängen beror ju på hur bra man gjort ifrån sig varje säsong,
Men, värt att tänka på är att om imperiet "missar" en säsong - så blir de inte automatiskt deltagare i nästa säsong utan måste anmäla sig manuellt (och kommer delta säsongen efter det).

Jag vet inte riktigt vad du menar med "en tredje nivå"? Det finns ju 5 ligor i ISF (koppar, silver, guld, platina och diamant), men inga nivåer.
 
Eftersom ISF är valfritt att delta i så kan motståendet variera en hel del från säsong till säsong. Särskilt nu under sommaren då många kanske reser bort och inte är lika aktiva. Så det går aldrig att garantera att imperierna som hamnar i samma grupp som dig, faktiskt kommer att vara aktiva.

Urvalet på vilka imperier som matchas ihop baseras på imperiets ligapoäng. Den poängen beror ju på hur bra man gjort ifrån sig varje säsong,
Men, värt att tänka på är att om imperiet "missar" en säsong - så blir de inte automatiskt deltagare i nästa säsong utan måste anmäla sig manuellt (och kommer delta säsongen efter det).

Jag vet inte riktigt vad du menar med "en tredje nivå"? Det finns ju 5 ligor i ISF (koppar, silver, guld, platina och diamant), men inga nivåer.
Oj mitt misstag menade expeditionen...
 

River Styx

CM
Community Manager
Hmm... ledsen, men jag blev inte klokare av det :cool: Imperieexpeditionen har ju redan 5 nivåer?

Men, det låter som att du någonstans skulle vilja få in ett "tredje alternativ" att välja mellan, ihop med IE och ISF?
Förstår jag dig rätt då?
 
Topp