• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Nyhet Mini-utmaning från Baron Alaric Ironsoul - 26 mars

River Styx

CM
Community Manager
logo_mini_challenges.png

Baron Alaric Ironsoul kallar på de allra modigaste själarna i Forge of Empires för en episk utmaning. Är du en av de få modiga? Här är din chans att visa dig duglig inför ditt rike och tävla om ära!

Med start 26 mars, och som håller på i modiga 48 timmar, denna händelse är inte för de svaga.​

Förbered dig på att engagera dig i en utmaning som kommer att testa din kvickhet, strategi och uthållighet. Detta är ett gyllene tillfälle att bevisa din förmåga och ta segern inför motgångar. Baronens tävling är designad för dem som trivs under press och strävar efter att uppnå storhet mitt i utmaningarna.

Exklusiva belöningar väntar: Erövringarna i denna utmaning är lika magnifika som utmaningen själv. Lyckliga tävlande kan se fram emot att berika deras riken med sällsynta skatter och förbättringar.

Ta dig till vår Kunskapsbas för mer detaljerad översikt av belöningarna ... och glöm inte att berätta vad du tycker i ⁠"Discord synpunkter" eller en kommentar här nedanför.

Forma ditt arv. Låt utmaningen starta!
 

HultNisse

Medlem
Uppdrag nummer 17 är "Byt 2 föremål hos Antikhandlaren" är omöjligt för de under tidig medeltid.

En av mina städer har jag tänkt att behålla i Järnåldern, för att på så sätt få en liten annan tusch på spelet. Men nu så dykte det upp ett antikhandlaruppdrag, som då kräver minst tidig medeltid för att klara av. När liknande tidigare har kommit upp i uppdragsserier så har det alltid funnits ett eraoberoende alternativ, exempelvis donera till skattis. Men denna gång så är det helt stopp........

Detta finner jag är olyckligt....
 

River Styx

CM
Community Manager
Uppdrag nummer 17 är "Byt 2 föremål hos Antikhandlaren" är omöjligt för de under tidig medeltid.

En av mina städer har jag tänkt att behålla i Järnåldern, för att på så sätt få en liten annan tusch på spelet. Men nu så dykte det upp ett antikhandlaruppdrag, som då kräver minst tidig medeltid för att klara av. När liknande tidigare har kommit upp i uppdragsserier så har det alltid funnits ett eraoberoende alternativ, exempelvis donera till skattis. Men denna gång så är det helt stopp........

Detta finner jag är olyckligt....
Visst är det trist att inte kunna göra uppdrag. Men valet att stanna i en tidsålder är inget som man egentligen kan ta så mycket hänsyn till. Vi vill ju att alla ska ta sig framåt i åldrarna. Helst.. :cool:
Dessa utmaningar är dessutom avsedda att vara lite svårare än andra funktioner i spelet. Att då ha flera alternativ tar ju bort lite av utmaningen.
 
Topp