• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Förslag Möjlighet att ta bort belöningsfönster.

HultNisse

Medlem
Numera finns det flera små byggnader som ger olika belöningar. Vid skörd får man på dessa upp vilken belöning som man fått. Jag skulle önska att det fanns möjlighet att klicka för "visa inte detta" för dessa.

Det är möjligt att detta redan finns, men jag har tittat genom inställningarna och hittar inte avstängningsmöjligheten för det meddelandet. Om man inte kör med diamantskörd så är det tämligen irriterande att behöva klicka bort dessa. Det kan med fördel även ta bort belöningsfönster på andra ställen exempelvis ISF/BG, Himeji-slottet, Reliktemplet m.fl. vilket i många situationer är lite besvärande även om det är trevligt med belöningen :)
 
Detta är redan inlämnat som förslag till utvecklarna. :)
2 månader senare... man är fortfarande tvingad att använda diamanter eller betal dyrt för Forge Plus, man blir bara frusterad och uppgiven när man skördar manuellt...men säkert helt i linje med Innos filosofi...

"Spela gärna gratis - men vi ska tvinga dig att betala"
 

River Styx

CM
Community Manager
2 månader senare... man är fortfarande tvingad att använda diamanter eller betal dyrt för Forge Plus, man blir bara frusterad och uppgiven när man skördar manuellt...men säkert helt i linje med Innos filosofi...

"Spela gärna gratis - men vi ska tvinga dig att betala"
Det som man kan tycka är en enkel sak att ordna, kanske inte alltid är det. Och, det finns mycket annat som också behöver göras.
Jag kan förstå att man känner frustration kring dessa fönster - och visst hade det varit trevligt att komma med positivt besked, men just nu finns det tyvärr ingen information om eventuella åtgärder.
 
Det som man kan tycka är en enkel sak att ordna, kanske inte alltid är det. Och, det finns mycket annat som också behöver göras.
Jag kan förstå att man känner frustration kring dessa fönster - och visst hade det varit trevligt att komma med positivt besked, men just nu finns det tyvärr ingen information om eventuella åtgärder.
Tror tyvärr inte att de vill ta bort dessa fönster för då hade de redan gjort det, ingen svår fix att stänga av en inforuta...
 
maxtaket att bara kunna lägga in 99.999 medaljer i skattis via webläsare är ju en annan enkel sak som de totalt ignorerat under flera år...
det undergräver bara förtroendet för utvecklare och programmerare, spelar dom ens spelet själva?
Då menar jag naturligtvis på det viset slutanvändarna gör...
 

Malina

Aktiv medlem
Även söndagsbuggen för webbspelare. Lika frustrerande varje söndag kväll.
Ändra storleken på Stridsreslutat-rutan tack!
 
Topp