• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Bugg Kulturell bosättnings varor som vinst vid slag i ISF

HultNisse

Medlem
Här är en mycket kufisk egenhet som jag råkat ut för två gånger. Jag kör Aztekernas bosättning med Gårdsmarknaden där man med "sänka skepp" kan vinna varor.

Jag har vid två tillfällen i ISF fått vid första slaget när jag gått in belöning för den kulturella bosättningens varor. Tre rutor som jag får klicka bort. (första gången efter jag tagit varorna på gårdsmarknanden, men varit inne många gånger i IFS innan under dagen)

Jag vet inte om de även adderas till varulagret i den kulturella bosättningen eller inte, jag vet inte heller om det är samma antal som jag fick när jag körde gårdshuset.

Nu är det sista dagen för ISF, så jag kommer inte kunna se om det sker mer denna rundan. Men någon är underligt.

Beklagar att jag inte kan beskriva det tydligare, och att jag missade att ta skärmdumpar. Men om det sker igen i kommande ISF:er så uppdaterar jag denna tråd.


Jag kör Webläsaren Chrome 64bit senaste versionen.
 

Malina

Aktiv medlem
Hände mig för längesen några ggr. Det är de varorna som du samlade in på gårdsmarknaden tidigare. De lades till i ditt lager då och läggs inte till igen.
En bugg. Men eftersom det säkert var över ett år sedan (förmodligen längre än så) jag senast råkade ut för det, eller hörde talas om någon annan som råkat ut för det, så trodde jag att buggen var åtgärdad.
 

River Styx

CM
Community Manager
Ni får gärna höra av er till supporten om det händer igen, så vi kan rapportera detta vidare. Tack!
 

Malina

Aktiv medlem
Nu hände det faktiskt igen!
Jag var inne på Kontinentkartan och krigade till mig lite Okänd DNA. När belöningen kom upp fick jag även klicka bort ett gäng belöningar som jag hade fått från KI tidigare. Ca 5-6 st sådana.
 

River Styx

CM
Community Manager
Om det är någon som hinner agera och ta skärmbilder av detta skulle jag bli oändligt tacksam! Hör av er till supporten i så fall.
 
Topp