• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Krig med grannar - Kampanjkarta - nedsläckt ??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1725

Guest
Hej!

Undrar över kampanjkartan - där man "vinner" medaljer mot att attackera grannar!

På Söndagar ned räknas veckans sammanlagda spel o ranking och det delas ut medaljer.

MEN efter nedräkningen - så var allt låst och inte omstartat..
Hur länge är det "stängt" -

Jag kriga på som vanligt eftersom mina grannar var klara i 24 timmar cykeln..
Men INGET räknades för det var inte öppnat - irriterande.
Uppdatera - men inget hände.. Var finns info om detta - varför finns det INTE små info bubblor
som kan informera när man håller musmarkören..
Stod du måste ÖPPNA på kampanjkartan men ingen info om avstängning.. (alltså efter jag attackerat)

Nu missa jag en hel massa poäng i onödan :(
 

Lonar Jion

Moderator
Du tänker på turnerings tornen?
Du kan endast delta i åldrarna du har erövrat tornerings torn till.
Och det är den högsta åldern bland enheterna du anfaller med som bestämmer vilken ålder du försöker delta med.

Efter att medaljerna har delats ut på söndagarna så är tornet stängt tills på måndag, har aldrig klockat det men borde vara vid dygnskiftet dvs 00:01 måndag morgon borde tornet vara öppet igen.
 

DeletedUser1725

Guest
Ja, det är precis detta.. Har så klart tornen! Men Tiden för "nedsläckning" det var den jag undrade över..
Hade fått mina medaljer och väntade på att Söndagen skulle ta slut! Så började kriga EFTER 00.00.
Men inte fick jag mina attacker tillgodoräknade. Det var därför jag undrade om tidsspannet?????
 

Lonar Jion

Moderator
Håller med om att de behöver en klocka som anger när Turneringarna börjar igen i tornen.

Turneringstornen.PNG
Tog ingen bild när alla tornen var stängda men om tornen är öppna eller inte kan du se i Händelsehistoriken om de har en nedräkning under sig eller inte.
 

DeletedUser1339

Guest
Det varierar vanligen mellan 06.00-10.30 på Måndagsmorgonen. Men, som sagt en nedräkning till det hade varit bra
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp