• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Kan inte bygga?

DeletedUser

Guest
Varför kan jag inte bygga den galne vetenskapsm,,, som jag fick till halloween ? Händer inget då jag väljer att bygga?
 

DeletedUser1339

Guest
Bygger du på Ipad, eller mobil ? Det har tydligen varit problem med det, och enligt uppgift kan man behöva ladda om hela spelet på dem, för att få ordning på problemen. Det vore mycket önskvärt med en kommentar från "Teamet" nu. Information Tack !
 

Lonar Jion

Moderator
Eftersom du skriver i forumet så gör jag antagandet att du testat vi pc/webbläsaren.
Min rekommendation är att du gör en support ticket så att de får information om problemet och kan hjälpa dig och andra.

En sak du kan testa är att rensa historik/webbdata från din läsare.
På Mozilla hittar du det i menyn "Historik" där du väljer att "rensa tidigare historik", var noga att chase och kakor är markerade under detaljer.
I Microsoft edge får du gå in i "inställningar" och radera webbdata, var noga att du valt kakor och chase här också.
 

DeletedUser

Guest
Jag spelar via iPad. Använder inte dator/PC. Hur gör jag ett ärende?
 

DeletedUser1703

Guest
Ni som har problem med ipad och liknande, måste tyvärr installera om appen. Ta bort den gamla och installera nya.
 
Topp