• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Event Halloween event - synpunkter?

Tixal

Medlem
Hej alla!

Om ni har synpunkter, tankar, förslag, klagomål, beröm , frågor med mera... Skriv gärna en rad!

Tack!!
 

HultNisse

Medlem
Mycket likt den arkeologiska utgrävningen, men det är två synpunkter.

1. Chansen att hitta nallar: Trots att jag gick genom alla uppdrag och även endast köpte den kostnadseffektiva paketet med lampa/ficklampa/lycka så lyckades jag inte finna alla nallar. (för en utomstående måste den meningen uppfattas lite underlig :) ). Jag förstår att det skall vara svårt att hitta alla, och det kan varit en olycklig slump för mig, men blev lite besviken då det fortfarande fanns en nalle ofunnen när det tog slut. Men jisses så många jag fann av de andra, men trots detta så lyckades jag inte få alla nallar och därav inte den belöningen.

2. Uppdragen, två synpunkter: Det är mycket trevligt att man får lite extra uppdrag, speciellt då då går sida vid sida (kräver lite tankeprocess att lösa effektivt).

a/ Belöningarna var alltid 5 kuponger, det vore trevligt om det var en dold belöning som kunde vara 5,10,15,20 kuponger, och kanske någon enstaka gång 5 diamanter (även om det är att önska för mycket). Det skulle nog skapa ett större intresse, dyngsbelöningen var ju på 50 (tror jag det var), och 5 per uppdrag och 25 per slutkörd nalle tycker jag var lite snålt.

b/ Uppdragen blev lite träliga efter ett tag. Ni borde nog öppna en förslagslåda för uppdrag.
Kanske Kommunicera och får svar från en spelare vars namn som börjar på A,...... ursäkta men jag har hjärnröta för tillfället och kommer inte på något fyndigt och bra. Men det borde finnas mer är att öka lycka, gör viss produktion, vinna en strid etc.

PS: tycker att konceptet var mycket bättre än St. Patrick's days, ty den var tråkig,
 
Senast ändrad:
Topp