• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Greva Darn buggar

DeletedUser1259

Guest
Värld DINEGU

Uppdrag Greva Darn:
Ha 4 drakar
Producera 1 tunna tobak.



För att producera 1 tunna tobak tar det 8 timmar. (Detta har jag gjort 2 ggr samt gjort en anmälan till suport MEN fått till svar att uppdraget kräver 24-timmars produktion).
Jag har även bifogat bild på mitt andra "försök" att producera 1 tunna tobak.

OM jag skulle välja att producera 24 timmar får jag antalet tobakstunnor i PLURALIS (dvs fler än 1 stycken).
Det som kan vara förvirrande är att uppdraget visar en bild på två tunnor, men säger att man skall producera 1 tunna tobak och ha 4 drakar för att klara Greva Darns uppdrag).


Ber om att korrigering sker antingen i texten för uppdraget om det de facto skall gälla pluralis antal tunnor tobak (fler än 1 stycken) eller godkänna mitt uppdrag som klart.

Vänligen LadyMaraya


Edit:
Prövade att tillverka 1 stycken 24-timmars och Greva Darn GODKÄNDE då mitt uppdrag.
Finns reportat till suporten.
 
Senast redigerad av en moderator:

Lonar Jion

Moderator
Som du kommer märka så finns det många sådana fel bland alla uppdrag som finns, problemet beror dels på översättaren och eventuella fel i originalet översätts också rakt av då det är mängder med text som ska översättas i olika sammanhang.

Det du kan göra är som du redan gjort är att kontakta supporten och fråga vad som är fel och sedan när du listat ut texten är fel kan du också be supporten i samma ticket att korrigera texten när möjlighet ges.

Det är även tacksamt att du skriver om det på forumet då du uppmärksammar andra på felet och påminner andra om att vara uppmärksamma på liknande fel.
 

DeletedUser1653

Guest
Upptäckte på den Beta, att uppdrag 12 eller 13 som man gjort klart så stod de att jaha ... och aså stod de 9/16. Men såg när uppdrag 13 el 14. Kommer ut vid natten så stämde de med 13 el 14 som var den korekta delen av alla 16 uppdrag!
 
Topp