• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Gratis spelande

  • Trådstartare The Grim Reaper
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Tänkte på en sak, ni har skrivit här och på många andra informations ställen om spelet, att det ska gå att spela gratis om man vill men att om man köper diamanter ska det kunna snabba på spelandet.
Men hur kan man då lägga in att det kostar 600 diamanter att låsa upp flervåningshus i tidig medeltid? När man inte har kunnat på något sätt vinna eller tjäna ihop diamanter tidigare? För att jag ska ta mig förbi den forskningsplatsen så måste jag köpa diamanter. Är inte det fel?
 

DeletedUser1267

Guest
Tänkte på en sak, ni har skrivit här och på många andra informations ställen om spelet, att det ska gå att spela gratis om man vill men att om man köper diamanter ska det kunna snabba på spelandet.
Men hur kan man då lägga in att det kostar 600 diamanter att låsa upp flervåningshus i tidig medeltid? När man inte har kunnat på något sätt vinna eller tjäna ihop diamanter tidigare? För att jag ska ta mig förbi den forskningsplatsen så måste jag köpa diamanter. Är inte det fel?

Om du tittar riktigt noga på teknologin Flervåningshus, så kommer du se att denna teknologi ej har någon fortsättning, dvs ingen mer gren att växa i. Det är totalt stopp efter den, vilket gör forskning av Flervåningshus till ett valfritt alternativ. För att du ska kunna forska vidare i Tidig Medeltid måste du låsa upp Hus med trädstomme och Garveri.

Så svaret på din första fråga lyder:
De personer som väljer att donera pengar till Innogames får vissa förmåner.

Och svaret på din andra fråga lyder:
Ja det är fel att göra så, därför gör dom inte så.

//Hypor
 
Topp