• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Gör det valfritt att se det värdshus man besöker

DeletedUser1871

Guest
Gör det valfritt att se det värdshus man besöker.

Precis som hjälp-knappen inte visar byn som polerats/motiverats så skulle jag hellre slippa se det värdshus jag besöker. Det tar lite tid att ladda och ett extra klick att få bort den rutan som jag aldrig tittar på iaf. Det vore bättre om det bara markerades att jag hade besökt genom att knappen förändrade utseende (vilket den redan gör) och att det precis som nu syntes om man fått silver eller fp som belöning.

Det kanske inte spelar någon roll för den som har 10-15 vänner, men om du har 80-120 st så är det rätt mycket extra tid varje dag som går till spillo helt i onödan.

Man kunde erbjuda valet i den meny där man redan kan avaktivera animationer mm.
Tack för mig.
 

DeletedUser1954

Guest
instämmer helt och hållet, det skulle få spelet att flyta på bättre
 

DeletedUser1884

Guest
att slippa aborta quests två gånger kommer ju så detta kanske även kommer
 

DeletedUser1961

Guest
Bra förslag! När får vi se förbättringen tro, sedan mars har ingenting hänt!
 

DeletedUser1884

Guest
Tryppson, jag skickar detta vidare. Låter som en bra förslag
 

DeletedUser1961

Guest
Händer något med detta?
Säg åt utvecklarna att sätta sig bakom en lusig wifi på ett hotell i några dagar och besöka 50 värdshus om dagen så lovar jag att ändringen kommer blixtsnabbt!
 

DeletedUser1906

Guest
Gör det valfritt att se det värdshus man besöker.

Precis som hjälp-knappen inte visar byn som polerats/motiverats så skulle jag hellre slippa se det värdshus jag besöker. Det tar lite tid att ladda och ett extra klick att få bort den rutan som jag aldrig tittar på iaf. Det vore bättre om det bara markerades att jag hade besökt genom att knappen förändrade utseende (vilket den redan gör) och att det precis som nu syntes om man fått silver eller fp som belöning.

Det kanske inte spelar någon roll för den som har 10-15 vänner, men om du har 80-120 st så är det rätt mycket extra tid varje dag som går till spillo helt i onödan.

Man kunde erbjuda valet i den meny där man redan kan avaktivera animationer mm.
Tack för mig.

När jag spelar på datorn så klickar jag bara på nästa hjälpknapp så stängs rutan ned. Blir ju ett extra klick men man behöver inte specifikt klicka på "krysset" i rutan. Även på mobilen klickar man på sidan en gång, tar par ms :) Men håller med att den fyller inte någon direkt funktion så att slippa se den över huvud taget hade varit det bästa.
 
Topp