• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Synpunkt Forge Bowl - Vad tyckte du?

Forge Bowl - tumme upp eller tumme ner?

  • 5 - Gillar mycket!

    Röster: 0 0,0%
  • 4

    Röster: 1 20,0%
  • 3 - Helt ok

    Röster: 1 20,0%
  • 2

    Röster: 1 20,0%
  • 1 - Gillar inte alls!

    Röster: 2 40,0%

  • Totalt antal röstare
    5

River Styx

CM
Community Manager
Nu är det dags att samla in er åsikter igen!
Är Forge Bowl helt i din smak eller är det inte alls din grej? Du kanske redan längtar till nästa?

Vi blir väldigt glada om ni röstar och skriver en rad.
Tack!! <3
 

Ambjorn

Medlem
Nej inte helt i min smak men en fyra får det. Tycker att det är lite enahanda att spela men en del gillar ju att inte behöva tänka så mycket på hur man skall göra. Men belöningarna var bra. Speciellt där där Episka väljarkitet man kunde köpa till för ett mycket rimligt pris. Där är snarare problemet vad man skall prioritera att använda det till av en del som man skulle behöva lägga till.
Och visst längtar jag till eventen ger en liten extra krydda till spelet. Fast gärna de man behöver tänka efter lite på hur man skall agera.
 

Queen Kerstin

Ny medlem
Jag har en fundering Varför jag har fått 1 Pergola nivå 9 och 2 Pergola Nivå 1 känns inte roligt när man inte får göra den klar .
Kommer det komma några fler nivåer i något uppdrag eller ? Man sätter ju inte ut en Eventbyggnad som inte är klar .:confused:
 

River Styx

CM
Community Manager
Jag har en fundering Varför jag har fått 1 Pergola nivå 9 och 2 Pergola Nivå 1 känns inte roligt när man inte får göra den klar .
Kommer det komma några fler nivåer i något uppdrag eller ? Man sätter ju inte ut en Eventbyggnad som inte är klar .:confused:
Den vanligast anledningen till att man får två nivå 1-byggnader är att du lyckats varva listan med storpriser.
Dvs, du har samlat in så många uppgraderingar att du kan bygga högsta nivån - då börjar det om från början igen, med nivå 1.
Om man inte vill spara den och vänta på uppgraderingar så kan man sälja den hos Antikhandlaren.

Just detta event kan det finnas en annan anledning: Det fanns en nivå 1-byggnad i ett alldeles för tidigt skede bland storpriserna. Detta korrigerades så snart det upptäcktes. Men det fanns alltså vissa spelare som redan hade kommit fram dit och samlat in den.
mvh/River
 

Queen Kerstin

Ny medlem
Den vanligast anledningen till att man får två nivå 1-byggnader är att du lyckats varva listan med storpriser.
Dvs, du har samlat in så många uppgraderingar att du kan bygga högsta nivån - då börjar det om från början igen, med nivå 1.
Om man inte vill spara den och vänta på uppgraderingar så kan man sälja den hos Antikhandlaren.

Just detta event kan det finnas en annan anledning: Det fanns en nivå 1-byggnad i ett alldeles för tidigt skede bland storpriserna. Detta korrigerades så snart det upptäcktes. Men det fanns alltså vissa spelare som redan hade kommit fram dit och samlat in den.
mvh/River
Ok då är det bara att invänta ev uppgraderingar hos Antikhandlaren ! Tack för svar !
 

Pietro Escovar

Ny medlem
Gillar inte alls att sitta med två nivå 1 och inte kunna bygga klart den, känns lite utstuderat för att man skall tvingas betala 159kr för att få den komplett,

Är lite orolig att det blir samma sak med den nya högsta nivån på St Patrick att man måste betala för att kunna få den då blir jag besviken på er
 

River Styx

CM
Community Manager
Gillar inte alls att sitta med två nivå 1 och inte kunna bygga klart den, känns lite utstuderat för att man skall tvingas betala 159kr för att få den komplett,

Är lite orolig att det blir samma sak med den nya högsta nivån på St Patrick att man måste betala för att kunna få den då blir jag besviken på er
Vad gäller "två nivå 1" så är det troligtvis redan besvarat i en kommentar här ovan:
Just detta event kan det finnas en annan anledning: Det fanns en nivå 1-byggnad i ett alldeles för tidigt skede bland storpriserna. Detta korrigerades så snart det upptäcktes. Men det fanns alltså vissa spelare som redan hade kommit fram dit och samlat in den.
 

HultNisse

Medlem
Jag har en fundering Varför jag har fått 1 Pergola nivå 9 och 2 Pergola Nivå 1 känns inte roligt när man inte får göra den klar .
Kommer det komma några fler nivåer i något uppdrag eller ? Man sätter ju inte ut en Eventbyggnad som inte är klar .:confused:
Man får tänka sig för i events så man sparar rätt saker för framtiden.
Även här var det en liten luring då man först fick grundkitet (nivå 1) för Druidhyttan, och sedan 7 stycken uppgraderingar samt därefter ett väljarkit för att sedan efterföljas av fler uppgraderingskit.
Var man lite het på gröten så använde man väljarkitet för att höja till högsta nivån (9) istället för att avvakta till man fick nästa uppgraderingskit (om man hann med). Då kan man riskera att sitta med flera uppgraderigskit men inte möjlighet at bygga grunden med nivå 1 (vilket kan göras med väljarkit).

Sedan tycker jag det var mycket trevligt att man kommer kunna uppgradera Druidhyddan från högsta nivå till Mastardruidens hydda. Det kan FoE gärna gör med fler gamla specialbyggnader.
 
Topp