• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Feedback v.12

voxscientia

Medlem
Kungar och drottningar!

Varje vecka skickar vi in en veckorapport till huvudkontoret i Tyskland så att spelutvecklare och projektledare får ta del av vad ni tycker och tänker. Oftast är detta en blanding av vad som skrivs på forumet och vad som kommer in i supporten. Numera startar vi dessutom varje vecka en feedback-tråd som ett komplement till de andra kanalerna. Här kan ni kommentera saker som kanske är för små för att starta en egen tråd - eller stooora idéer och förslag - oavsett om de redan nämnts. Allt får plats.

Tack för all den fantastiska feedbacken från förra veckan! Den har skickats vidare!

/Ert hängivna team

Egg-55x55.png
 

DeletedUser1033

Guest
I årets påskevent har ni tagit bort det jag tyckte var roligast, nämligen att dela ut och få ägg dekorationerna. Är det då så konstigt att man känner sig mindre och mindre motiverad att köra FOE? G.
 

Lonar Jion

Moderator
Vet inte om jag är positiv av att det äntligen blivit ljusare på dagarna, speciellt efter jobbet, men jag gillar verkligen påsk bilderna i inloggnings/laddnings fönstret.
 

DeletedUser1033

Guest
Nu har den där Skattjakten blåst mig på ytterliggare minst en hög nivå belöning. Jag VET att jag har varit uppe på fyra timmars nivån på minst en av servarna och ändå hittar jag en "börja om" skylt på båda servarna. Tror den är buggad. G.
 

DeletedUser1828

Guest
Du har en tidsbegränsning efter att nivån är avklarad. Om du inte plockar belöningen innan tiden är ute så måste du börja om.
 

DeletedUser1823

Guest
Tillbaka till ruta 1 igen, en bild säger mer en 1000 ord.
I detta fallet 2 bilder.

Öka alla belöningar och sluta med duttandet av kalle anka belöningar, jag spenderar mellan 4-6 timmar per dag på detta spelet plus en massa cash då jag köper mycket diamanter.
 

Bilagor

  • lol2.jpg
    lol2.jpg
    83,8 KB · Visningar: 9
  • LOL1.jpg
    LOL1.jpg
    97,8 KB · Visningar: 10

DeletedUser1033

Guest
Visst förstår jag att man kan ha tur och otur i öppningen av kistor men att en av belöningarna på Guldkistan ska vara ett stort forskningspaket känns som ett hån och att i dagens kistöppning på Arvahall få två stora forskningspaket och 120 ägg för nöjet att öppna två guldkistor och en silverkista känns som att någon skrattar mig rakt upp i ansiktet. 20FP får jag i mina dagliga insamlingar och ofta mer. Tio eller Tjugo stora forskningspaket hade känts mer motiverande men som det är nu är det mest löjeveckande på framtidsnivån. G.
 

DeletedUser1823

Guest
Tyskarna måste nog tänka utanför boxen i fortsättningen för dem dödar spelets regler totalt.
 

DeletedUser1823

Guest
Vi är " Äggsalterade" LOL
 

Bilagor

  • Lol3.jpg
    Lol3.jpg
    507,6 KB · Visningar: 5
Topp