• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Förvara byggnad för diamantbyggnader

Fonzo

Medlem
Ibland vill man, utan att slösa på diamter, ha möjlighet att lyfta bort en byggnad för att sedan lyfta tillbaka de. Skulle inte "Förvara byggnad" paketet kunna gälla för även dessa byggnader?
 

Fonzo

Medlem
Jag tänkte främst på Premiumbyggnader, men varför inte alla byggnader (även MB). Då skulle man verkligen utnyttja förvara byggnad, speciellt vid ombyggnation av staden. Dock kanske det skulle vara knepig programmering att får MB att behålla sina nivåer och FP (vågar inte uttala mig, då programmering inte är min starka sida).
 

Lonar Jion

Moderator
Hmmm.... Skulle nog kunna satsas på olika sorters av förvara byggnad paket...
1 som placerar vanliga byggnader (de som kostar vanliga mynt och resurser) i inventariet. (55% chans att få)
1 som placerar event och premium byggnader i inventariet. (40% chans att få)
1 som placerar både vanliga och premium byggnader i inventariet. (4% chans att få)
1 som placerar MB med sin nuvarande progress i inventariet. (1% chans att få)
 

DeletedUser1826

Guest
Ser ej något behov av att slänga och sen sätta tillbaka MB och vanliga byggnader igen, för övrigt är det ett intressant förslag.
 

Fonzo

Medlem
Ser ej något behov av att slänga och sen sätta tillbaka MB och vanliga byggnader igen, för övrigt är det ett intressant förslag.
Jag har inte heller några problem med detta, men jag kan tänka mig att nya spelare som har resurs och platsbrist skulle gynnas av en kunna förvara sina MB och vanliga byggnader vid en ombyggnation (iaf hade det varit bra för mig i början). Detta främst när man kommer till en ny tidsålder och vill bygga om hela staden, men har inte oändliga resurser (som oss gamla spelare har) för att helt enkelt riva ner allt och bara slå upp nya saker.
 

Fonzo

Medlem
Är det någon utveckling på den här fronten? Vore bra om det skulle kunna implementeras.
 

DeletedUser1884

Guest
Vi la fram förslaget men har inte hört något än
 
Topp