• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Synpunkt Eventförslag

Ambjorn

Medlem
Jag har spelat i drygt ett år och ser att event innan dess har varit bra och missade taktiken i början på de som kom efter jag började. Så mitt förslag är att ni skapar ett uppsamlingsevent för de som funnits med tidigare så vi som inte spelade då eller missade en del kan få chansens att få fler uppgraderingar. För att inte de rutinerade spelare skall bli besvikna så två event då. Ett för det nya och ett för de av oss som vill hämta in en del från gamla.

Ser att jag har Vintertåget, Druidtempel, Soltempel, Pariserhjulet, Siushunkvarn som är på låg nivå, alla är väl inte event förstås. Men har jag missat det där så har andra gjort det också.
 

HultNisse

Medlem
De kommer; I detta eventet så finns både Koloss och Olympisk Skattkammare som chans i daglig belöning. Dessa kommer från tidigare events. Men det kan ta över ett år innan de dyker upp.

Gör inte som jag gjorde och sålde vilt i Antikhandlaren på sådant som jag inte fått till alla nivåer på i events, då jag inte insåg att det kommer nya chanser. Nu låter jag dem ligga tills jag har alla nivåer, och bygger dem då. Men detta sätt har jag lyckats få bland annat två kolosser och två Olympiska skattkammare, samt två Guvenörsvillor.Även om jag saknas sista nivån på den sistnämnda men de väljarkit av den som funnits i aktionen har hittills blivit för dyrt.

Däremot skulle jag gärna se lite fler väljarkit bland de varor med fast pris hos antikhandlaren.

Soltemplet kommer från den kulturella bosättningen Feodalska Japan och för att få alla nio nivåerna får man köra genom den flera gånger.
 
Senast ändrad:

Ambjorn

Medlem
Tack för svar, som vanligt när det gäller dig så rediga svar. Bara till att vänta och spela. Blev bara lite besviken då jag fick några delar till vintertåget i förra eventet och trodde resten kunde det finnas chans till i detta. Plats hade jag ordnat enkelt i staden dessutom. Men visst byggnaden i det här är inte fel den heller.
 
Topp