• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Event och kampanjekartan.

DeletedUser1653

Guest
Hej, undra vilka utvecklarna tänker på när de gör de värdelösa Eventen år efter åt.

Ser samma problem varje år, de ser mer ut som de är bara en del ni gör spelet för
resten bryr de sig inte om.
Har de senaste 1 åren, haft samma problem varje nytt event varje gång.
Jag tycker de här spelet har börjat dras ner, när de bara ger fördelar till en del.
Och gör allt för sabotera för andra ärliga spelare.

I och med de sagt, när eventen och kampanjekarta ska användas alltid flera gånger och de
har de senaste 1 ½ åren gjort att i mina ögon har försämrats, och sakerna gör inte bättre,
när folk ska sabbotera oftast genom ta 1 lätt enhet och sen 7 skurkar och sen bara kör på,
då den 1:a lätta enheten så får dom sina 7 skurkar automaitskt till de. Och på de sättet är de 100%
vinst sen kan de också på sobeta och plundra dag efter dag efter dag.

Är de bara meningen att de ska bli sämre kvalite när de inte är på samma vilkor för alla?

Kvaliten gör att jag kommer inte att bidra med köp av Diamanter när de bara ger fördel till en viss grupp,
och de andra grupp bryr dom sig inte om! Så varför bry sig nu när de inte gjort de innan?
Varför ska man bjuda in när de har försämrats.

Sen borde även utvecklarna se till att vi som spelar okcså kan byta trupper som kampanjekartan gör

tar 1 krig sen nästa krig men då kan dom få 100% i allt, kanske även där är dax att göra något åt?
För de är också 1 annan orsak till en försämrad spel kvalite i spelet.

Ni borde se över så de inte blir att man stampar på samma ruta dag efter dag år efter år, de gör bara
spelet till de ändå sämre än de redan blivit! Men de är ju ingen ide att påpeka för de gör ju inte så mycket åt de ändå? De bör bli massor av förändringar så de inte snyltare med flera som vinner och de med ärligt spel är förlorarna.
 
Topp