• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Bugg Erbjudande Butik går inte att stänga med krysset i hörnet

HultNisse

Medlem
Ibland dyker det upp erbjudande i butiken som täcker halva skärmen. Exempelvis extraerbjudande om X saker för Y diamanter eller kronor.

Denna dialog kan jag inte stänga med krysset, utan måste stänga webbläsaren (fliken) för att logga in på nytt. Det sker varje gång et sådant meddelande dyker upp.

Däremot så går de bra att stänga det på BETA-servern, då erbjudanden brukar dyka upp samtidigt där och där fungerar "krysset" alldeles utmärkt.

Jag har Windows 10 (64) och använder Google Chrome Version 90.0.4430.93 (Official Build) (64-bit)

Jag har inte provat att rensa cachen, vilket borde vara det första man provar. Men jag har vissa andra saker som jag vill behåll i den, och ids inte specificera exakt vad som skal tas bort. Jag kan inte heller säga när det började bli på det här sättet då det säkert skett de på de senaste 5-10 erbjudandena.

Slänger ut denna tråd för att se om det är ett generellt problem, eller om det bara är jag.
 

Tixal

Medlem
Vilken zoom har du i spelet respektive webbläsaren? (jämför gärna med Beta för spel-zoomen). Personligen fungerar det bra för mig. Har också Win10 och samma ver på Chrome.
Om du inte har kontaktat supporten tycker jag att du ska göra det. För om det är en bugg med själva fönstret för erbjudandet så är det bra om utvecklarna kan få veta det och korrigera.
 
Topp