• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

En fråga om Diamanter i spelet

  • Trådstartare DeletedUser1235
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1235

Guest
En fråga om diamanterna i spelet, är alla världar kopplade till samma diamantsaldo som kan ses i övre högra hörnet av skärmen?
Ex, om jag spelar på både A, B och C server/värld så har jag samma antal diamanter i alla världar, och köper jag något för diamanter i A världen minskar antalet även i B och C världarna?
 

DeletedUser837

Guest
om jag spelar på både A, B och C server/värld så har jag samma antal diamanter i alla världar, och köper jag något för diamanter i A världen minskar antalet även i B och C världarna?

Ja, diamanterna är globala för hela ditt konto. Så spenderar du diamanter på A så minskar antalet på alla andra världar också.

Mvh, Falcon93.
 

DeletedUser1007

Guest
Ja, diamanterna är globala för hela ditt konto. Så spenderar du diamanter på A så minskar antalet på alla andra världar också.

Mvh, Falcon93.

Notera att det gäller endast för de SVENSKA servrarna. Du kan inte dela diamantkontot över andra länders servrar.
 

DeletedUser837

Guest
Notera att det gäller endast för de SVENSKA servrarna. Du kan inte dela diamantkontot över andra länders servrar.

Nja... Att man delar diamanterna över hela kontot (på alla världar) gäller på alla servrar, inte bara dem svenska. Om du däremot skapar ett annat konto på en annan server, då så kommer du ju såklart inte ha samma diamantsaldo, men det är ju p.g.a det är två helt olika konton.

Mvh, Falcon93.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp