• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

en bygg

DeletedUser1390

Guest
jag hittade denna grej i kväll jag tycker inte det värkar rät
 

Bilagor

  • ärdeta ens möjligt.jpg
    ärdeta ens möjligt.jpg
    117,8 KB · Visningar: 45

DeletedUser1019

Guest
Jag vet inte exakt din fråga men om det är hur Steff09 kan ha plundrat dig två gånger under samma dygn är detta pga att han efter första attacken har 24h på sig att plundra dig vilket han nu gjort kl 20:51. Klockan 21.05 har det dock gått 24h sen den senaste attacken och han har attackerat dig och fått en ny chans att plundra dig, vilket leder till att man kan plundra en granne två ggr samma dygn men endast utföra EN attack inom loppet av 24g :)

Hoppas det är svar på frågan!
 

DeletedUser

Guest
Har du 2 pappersbruk så kanske det stämmer som Pelle säger, om inte så är det en bugg
 

DeletedUser837

Guest
Hej.

Detta är ingen bugg. Som Pellefrånbyn skrev så kan man vänta med sin plundring, och det är fullt möjligt att även utföra sin plundring efter 23 timmar och 59 minuter. Om du tar en titt på sidan 2 eller 3 i din händelsehistorik så kommer du troligtvis se att spelaren anfallit dig dagen innan.

Mvh, Falcon93.
 

DeletedUser1033

Guest
Fast det förutsätter ju att man har minst två av samma och att dessa har produktion ledig, eller hur? Då tror jag sannorlikheten är större att man har en bugg här. :) G.
 

DeletedUser1235

Guest
Zelda har 2 pappersbruk i sin stad, och kör troligen samma produktionstid på båda så jag ser inget konstigt med loggen ovan då jag också attackeras enligt samma mönster.

On/Off topic, när ska grannskapet ändras på Bris?
Har varit samma trots flertalet grannskiften på Arva
 
Topp