• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Editera Imperie forumet.

DeletedUser1392

Guest
Jag har svårigheter med att editera Imperie forumet.
Vad jag vill göra är att byta plats på vissa trådar i forumet, skall inte det gå att göra?
När man har tryckt på administrera forum, så finns det ju två motstående pilar till vänster, vilket säger mig att det borde gå att flytta den tråden(forumet), men jag kan inte få det att fungera.:mad:
 

Lonar Jion

Moderator
Du kan trycka på ikonen till vänster om tråden/trådarna som du vill flytta på så att den/de får en grön bock.
Efter det trycker du på alternativ längst upp till höger strax under texten "Senaste inlägg" .
Du skall ha fåt fram en meny där du har olika alternativ bland annat ett vall av olika sektioner av forumet du vill flytta tråden/trådarna till och en knap "Flytta till" ovanför alternativen.
 

DeletedUser1392

Guest
Tack, men den har jag hittat, men jag skulle vilja flytta forumen så att de kommer i en annan ordning.
Tänk dig så här.
Man klickar på administrera forum, då ser man först till vänster en ikon med en pil som går upp och en pil som går ner. För mig talar det om att man skall kunna flytta på ordningen av forumen. Håller man musen över denna ikon, då blir ju muspekaren också en bild med de två pilarna, men ingenting händer när jag försöker att flytta på forumen.
 

Lonar Jion

Moderator
Ok, förstår din fråga nu och du har rätt funktionen för att ändra ordningen funkar tydligen inte.
Det säkraste om du vill ha det rapporterat är att ta det som ett support ticket i spelet om inte någon snäll forum mod får syn på det här och rapporterar felet.
Då det tar tid att fixa sådana fel, 2-3 veckor beroende på när dom släpper nästa uppdatering, så får du göra nya forum med samma namn i den ordning du vill ha och flytta alla trådar manuellt.
 

DeletedUser1392

Guest
Suck jag var rädd för att få detta svaret, men du skall ha tack för att du försökte hjälpa mig.
 
Topp