• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Diamanterbjudanden

klarre

Medlem
Tycker det är lite småsniket att skicka erbjudanden till vissa spelare och inte hela spelarbasen! Ska vi som skapligt reguljärt handlar inte få erbjudanden som de som handlar mindre oftare får?

Tycker det känns ytters sniket - men det kanske bara är jag..
 

DeletedUser1033

Guest
Med tanke på att spelet ger enorma fördelar till de som handlar diamanter regelbundet känns det inte så märkvärdigt att man väljer att premiera dem ytterliggare genom selektera ut erbjudanden till de som köper mest diamanter.

Jag skulle nästan vilja påstå att diamantköparna och vi andra spelar två helt olika spel och att man egentligen borde införa en server där alla diamantköpare kan hålla till och en server för oss som bara använder spelets fria diamanter eftersom vi spelar så helt skilda spel. Jämför med att man spelar Monopol och en spelare som har stor plånbok kan köpa sig obegränsat med monopol pengar. G.
 

DeletedUser700

Guest
Med tanke på att spelet ger enorma fördelar till de som handlar diamanter regelbundet känns det inte så märkvärdigt att man väljer att premiera dem ytterliggare genom selektera ut erbjudanden till de som köper mest diamanter.

Jag skulle nästan vilja påstå att diamantköparna och vi andra spelar två helt olika spel och att man egentligen borde införa en server där alla diamantköpare kan hålla till och en server för oss som bara använder spelets fria diamanter eftersom vi spelar så helt skilda spel. Jämför med att man spelar Monopol och en spelare som har stor plånbok kan köpa sig obegränsat med monopol pengar. G.

Har sagt detta förut Innogames gör inte detta gratis!!!! Om det inte funnits diamantköpare så skulle de inte haft spelet kvar. Live with it. Diamantköp är en del av spelet, däremot så det Klarre menar är att nu ger de fördelar till vissa som inte andra kan nyttja!(dvs inte en ha chansen att köpa till samma villkor) Det är värre!
 
Topp