• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Detta Event..Var är Alarik Ironsoul??

Ambjorn

Medlem
Den där typen av människor kan ju inte komma samtidigt som pöbeln dessutom kvinnofolk. Så han kommer och gör en storstilad entré enligt eget tycke.
 

River Styx

CM
Community Manager
Eftersom det inte finns något spikat datum som vi har meddelat när Motståndarens utmaning dyker upp så är det bara att vänta :cool:
Han dyker upp så småningom!
 

Ambjorn

Medlem
Och det gjorde han med besked, redan vid fjärde uppdraget så blev jag helt ställt. Vad i tusan skall man göra?
alarik.jpg
 

Safiren

Medlem
Och det gjorde han med besked, redan vid fjärde uppdraget så blev jag helt ställt. Vad i tusan skall man göra?
Visa bilaga 1059
Beroende på hur många i samma färg man får ihop så varierar antalet stjärnor. Jag fick en bricka utan en enda röd och blå var det sparsamt med. Lyckades få ihop en blå kista med 4 stjärnor så får vänta på ny biljett och hoppas få tillräckligt med blå... Man får hoppas att foe blir givmilda med biljetter om man ska klara 32 uppdrag inom tiden för nu i början har det ju gått en biljett per uppdrag... Eller ja, nu blir det ju två för detta uppdrag :/
 
Senast ändrad:

Safiren

Medlem
Jag har inte förstått hur man ska använda den runda kulan, någon som kan upplysa mig? Man ska klicka på en färg för att ta bort de intilliggande med samma färg? Innebär att man måste ha 5 block som bildar ett kors??
 

Malina

Aktiv medlem
Jag har inte förstått hur man ska använda den runda kulan, någon som kan upplysa mig? Man ska klicka på en färg för att ta bort de intilliggande med samma färg? Innebär att man måste ha 5 block som bildar ett kors??
Nej, det har blivit nån miss där. Den tar bort alla block i den färgen (som man klickar på) som är synliga på spelplanen just då. Behöver inte ligga intill varandra.
 

Ambjorn

Medlem
Den tar bort alla i samma färg på spelplanen, kan vara bra att ha om man skall ploppa exempelvis 45 stycken gula i uppdraget som inte har stjärnkrav. Jag lägger ned Baronen nu när jag är inne på uppdrag 23 och koncentrera mig på huvudspelet. Känns rätt så meningslöst med Baronen och hans struntbelöningar.
 

Safiren

Medlem
Märkligt att ingen har påpekat det tidigare, det felet har ju funnits i flera år och gjort mig lika förvirrad varje gång. Bra att det är fixat :)
 

Safiren

Medlem
Baronen igen. lite kul är det allt och ett till Alligatorträsk kan inte vara fel :) Men går brickorna inte min väg så tänker jag inte spendera mera dias igen. Tapirstigen är inte värt det.

Edit: Nej brickorna går inte min väg, ger upp redan på uppdrag 7. Har definitivt inte tillräckligt med biljetter när ett uppdrag inte är avklarat på 2 brickor. 2 kistor med 6 stjärnor, röda eller blå. Första brickan hade inga blå, nästa bricka inga röda och inte tillräckligt med blå. Det där är ett uppdrag jag numera tycker lika illa om som fragment eller bygga/riva, riva/bygga :D

Väntar till midnatt och hoppas på en bra daglig special :) och kanske kanske kan jag på 3 brickor iaf få 8 hammare...

Edit 2: Fick angenämt många biljetter i uppdragen, mestadels bättre brickor och fick Alligatorträsket :) Skippar Tapirstigen, spar hellre mina mynt så jag snart kan köpa mera verktyg. Med en bättre belöning där hade det nog varit värt det.
 
Senast ändrad:
Topp