• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Belöningar och åsikter Ang event

DeletedUser1757

Guest
Hej
Har hört från flera håll att folk är besvikna på Våreventet och flera andra event där belöningen lottas fram.
Detta system funkar inte. Folk sparar och sparar till nått specifikt å lägger en stor ranson blommor/ägg/karnevalbiljetter eller vad de nu må vara å får ingen byggnad utan ex 2 fp.
Hade de inte varit bättre att lägga dom byggnaderna som delbelöningar så folk inte tappar sugen att köra eventen?
Jag personligen har redan ledsnat på att bara få skräp i 3 event på raken trots att jag spelat länge och lärt mej knepen. Får bättre belöningar på IE.
Eventen börjar bli för många och folk hoppar över att köra dom fast dom ex vill ha byggnaderna men dom blir upptryckta i forskningen, fastnar för att man redan tagit alla sektorer på kontinentkartan och inte kan strida mot nästa era på den osv.
Å när man väl får alla byggnader i nått event så finns de ingen plats att resa dom.
Jaaa nu kommer många säga:
Du behöver inte göra eventen...... Men om man vill men vill inte att spelet styr när jag byter era.
Platsbrist, köp diamanter..... ja de är väl de inno vill men inte alla har möjligheten att göra de. Vad sägs som expansioner som belöning i eventen?

Eventen var något kul som man såg fram emot när jag började spela, nu är de nästintill ett irritationsmoment tyvärr.

T:)
 

klarre

Medlem
Det är rätt många som har klagat och jag är en av dem. Våreventet i år är mycket svårare än förra året och dels är setdelarna svårare att vinna men kanske främst så är sidovinsterna generellt med till exempel uppåtkit istället för renoveringskit och dylikt. En vinst på 2fp för 45 Lyktor (som kostar över 200 diamanter..). Inte det minsta genomtänkt och då är dessutom 2fp långt ifrån den sämsta vinsten då många är klart sämre (1x skurk eller mästare på största kistan är kanske sämst).

Hoppas innerligt att utvecklarna tänker om gällande eventen och har lite tid emellan eventen och bättre chans att vinna bra saker.
 

DeletedUser1757

Guest
Lite tid mellan eventen skulle ju vara trevligt. Nu är de 6 dagar till nästa.
Kommer inte att köra de om man tittar på hur mycket man måste göra för dom vinster som blir.
 
Topp