• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Behöver hjälp!! ????

DeletedUser1790

Guest
Tja!! jag vet inte vem jag ska säga till, så jag tar de med dig..

Jag har fastnat vid ett uppdrag.. jag ska ha 2000 befolkning tillgängliga, å de har jag... men uppdraget är inte klart.. å jag vill bygga om lite, men då kommer jag förstöra uppdraget.. kan du styra upp de?
 

Lonar Jion

Moderator
Har uppdraget en mätare som anger något eller är det bara en order på att ha 2000 invånare tillgängliga.
Då du redan har 2000 invånare tillgänglig så kan det inte vara "Ha 2000 tillgänglig"
Det kan vara så illa att du ska göra 2000 invånare tillgängliga extra på det du redan har eller att ha exakt 2000 invånare.

Läs formuleringen av frågan, om du inte förstår så kan du antingen posta en bild på uppdraget eller kontakta supporten i spelet.
 

DeletedUser1790

Guest
Har uppdraget en mätare som anger något eller är det bara en order på att ha 2000 invånare tillgängliga.
Då du redan har 2000 invånare tillgänglig så kan det inte vara "Ha 2000 tillgänglig"
Det kan vara så illa att du ska göra 2000 invånare tillgängliga extra på det du redan har eller att ha exakt 2000 invånare.

Läs formuleringen av frågan, om du inte förstår så kan du antingen posta en bild på uppdraget eller kontakta supporten i spelet.

Gör folk entusiastska, den är godkänd. Ha 2 000 invånare tillgängliga.. jag har 2 000 folk tillängliga å inte godkänd.. Jag har kontaktat support, Men inge svar :( Kan du hjälpa mig på något sätt??
 

Lonar Jion

Moderator
Enligt supporten finns ingen ticket.
Dubbel kolla om din ticket är kvar och svara i den om den finns eller gör en ny.
 

klarre

Medlem
Ska du ha 2000 exakt eller 2000 och mer? Vissa uppdrag är buggade och man måste göra en anmälan till supporten för att de ska lösa uppdraget. Tänk på att du måste klara kriterierna fram till supporten löst problemet.
 

DeletedUser1339

Guest
Rinbin har ett uppdrag som går ut på exakt det där. Det finns en bugg som tydligen inte går att fixa ??? Är det rätt uppdrag fixar supporten det.
 
Topp