• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Alla hjärtans dag-erbjudande!

Tixal

Medlem
Valentines Day Logo.png

Hej alla Forge-älskare!

Romantik är i luften, Amor putsar sina pilar och överallt runt jorden gör sig folk redo att visa sin uppskattning till sina nära och kära.
Hos Forge of Empires, kommer vi uppmärksamma dagen på samma sätt, genom att visa uppskattning till vår allra viktigaste andra hälft - alla ni spelare!

Genom att logga in på Alla hjärtans dag (söndag 14 februari), kommer alla aktiva spelare att få en speciell gåva. Denna gåva kommer att ges till den värld som du först loggar in på - så var noga med att logga in på den värld där du vill ha den!

Vi kommer även att ha några vackra erbjudanden på populära föremål under hela dagen. Allt startar kl. 09:00 (CET), och vi kommer att ha fem olika erbjudanden, som dyker upp var tredje timme. Vi vill göra dig uppmärksam på att även om det finns många bra erbjudanden, kommer det tyvärr inte finnas möjlighet att köpa diamanter till rabatterat pris.

Vidare så vill vi be dig tänka på att även om erbjudanden kan köpas flera gånger i olika världar så finns det en begränsning för varje erbjudande. Vänligen kontrollera detta i förväg, och dubbel-kontrollera i vilken värld du gör ditt köp, eftersom vi tråkigt nog inte har möjlighet att flytta erbjudanden mellan världar.

Vi hoppas att du vill vara vår Valentine i år! Som alltid, vi vill gärna veta vad tycker!

Kärlek!
Ditt Forge of Empires Team
 
Senast ändrad:
Du skriver ovan att gåvan hamnar i den server där man först loggar in den 14/2. Jag var mycket noga med att logga ut, och loggade in i Arvahall några minuter över midnatt. Ingenting hände. Plötsligt nyss vid ungefär 08:30 (CET) fick jag ett rosarium då jag loggade in i Brisgard!!!! Den värld där jag absolut INTE ville ha gåvan. Varför detta?
 

Tixal

Medlem
Du skriver ovan att gåvan hamnar i den server där man först loggar in den 14/2. Jag var mycket noga med att logga ut, och loggade in i Arvahall några minuter över midnatt. Ingenting hände. Plötsligt nyss vid ungefär 08:30 (CET) fick jag ett rosarium då jag loggade in i Brisgard!!!! Den värld där jag absolut INTE ville ha gåvan. Varför detta?
Hej!
Väldigt trist att det inte fungerade. Har hört att samma hänt för andra så jag håller på att kolla upp vad/om något går att göra.
 
Topp