• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Översättningar

DeletedUser1007

Guest
Låt oss vända detta så vi får en fart på översättningarna- för varje konstaterat fel upp till max 20 per spelare ger jag 50 diamanter.
Om ert användarnamn skiljer sig i spelet från forumet, vänligen skicka PM.

Mvh
Werewolf

Då antar jag att du vill ha det postat till supporten!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1339

Guest
Ja ! Eller uppgiften att man ALLTID får ritning när man hjälper till i någon annans MB. Det stämmer ju inte.
 

klarre

Medlem
Ja ! Eller uppgiften att man ALLTID får ritning när man hjälper till i någon annans MB. Det stämmer ju inte.
Nu kan jag ha för mig fel men det står väl ändå att man alltid får ritning till den MB man hjälper (till skillnad mot att få en slumpmässig ritning).

Skillnaden är helt enkelt att OM man får ritning så blir det till MBn man lagt FP på och ingen annan - men det går självfallet att förtydliga lite.
 

DeletedUser

Guest
Det är fixat, kommer med nästa uppdatering, var ett fel där papercrete blev översatt till elektromagnet.

Har också fixat felet där det stod "lever bor".

Papercrete kommer i forsättningen efter nästa uppdatering heta "pappersbetong"

Har ni mer förslag så kom gärna med det i denna tråd, så vi har en samlingspunkt för översättningar.
Jag tittare in här minst en gång i veckan och utför korrigeringar om det är motiverat.

Mvh
Werewolf
 

DeletedUser1339

Guest
Det jag menade var att det finns ett begränsat antal ritningar att få för varje nivå. Ju högre nivå på byggnaden, desto fler platser som ger ritningar, men det är ändå inte ett obegränsat antal ritningar som finns.
 

DeletedUser1007

Guest
Tack Werewolf för senaste uppdateringen, nu är alla varor korrekta, och den irritationen borta. Well done!

Det enda jag har att komma med just nu är en översättning i det generella temat forskningspaket / forskningspoäng.
Jag sitter på fel dator för en skärmdump nu, men när man får ett forskningspaket, (2,5 eller 10) så står det "forskningspoäng".
Man kan alltså få ett stort forskningspaket på 10 FP, men i praktiken står det "ett stort forskningspoäng".

Jag som är erfaren spelare förstår att det är ett paket om 10 FP, men för "småttingarna" kan det bli rörigt.
 

DeletedUser1007

Guest
Ja ! Eller uppgiften att man ALLTID får ritning när man hjälper till i någon annans MB. Det stämmer ju inte.

Detta har jag inte sett på ett tag, MEN finns det svar så stämmer det ju inte, jag har också reagerat på detta. Detta gäller ju vissa placeringar på nivå 1+ (och avancerande) Denna text som Svafrlami hänvisar till finns/fanns i informationsrutan när man laddar spelet. (osäker på om detta finns kvar)
 

DeletedUser

Guest
hej

Kan bara hitta meningen "Stort forskningspoängspaket" inte "ett stort forskningspoäng" Menar du kanske att vi borde skriva "stort forskningspoängspaket (10 P.)

Mvh
Werewolf
 

DeletedUser1339

Guest
Nej, det finns/fanns i "Visste du att..." , informationen under laddningen.
 
Topp