• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Överläge?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1033

Guest
Så jag försöker anfalla sista PVP sektorn i NT kartan på B servernoch jag vet naturligtivs att det ska vara en smula svårt så sent in i utforskningen. Men inte att mina styrkor ska bli krossade i andra vågen trots övertag i förstärkningen (51/39 mot 30%) och fulla nutidsstyrkor. Om jag inte visste bättre skulle jag säga att fienden fuskar, för så bra ska det inte vara med den förstärkninsgfördelningen. Suck. G.
 

DeletedUser1033

Guest
Nu har jag tålmodigt väntat på att få mina första Morgondagen styrkor i den fromma förhoppningen att kunna ta knäcken på de sista sektorerna på Nutidens PVP karta och kanske komma vidare till Morgondagen utforskningen, men närå, de äter fortfarande upp precis allt jag kastar mot dem och jag har försökt varenda kombination med varenda NT styrka och nu med mina första Antimateriakrypskyttar och en del andra Morgondagen styrkor jag fått i olika uppdrag, men närå, de äter fortfarande styrkor lika fort som om mina gubbar vore från stenåldern och det känns inte kul längre.

Så antingen fuskar de eller så har jag råkat ut för en bugg där deras förstärkning helt ignorerar min eller något. Jag kan i alla fall inte komma på något sätt att få bukt med de här sektorerna och snart lägger av med att försöka, chansen att inta dem verkar ju vara samma oavsett. Okej att det ska vara svårt så här sent och att jag kanske har lite mindre anfallsförstärkning än vad jag borde ha men det här är ju ren parodi och faktiskt inte ett dugg kul längre. :( :( Är det någon som har ett tips för hur man ska komma förbi sista NT kartan när de fuskar som de uppenbarligen gör på C servern?

Det ironiska i sammanhanget är att på A servern har jag plöjt igenom denna och krossat de flesta sektorna på Morgondagen kartan med hjälp av samma NT styrkor som agerar stenåldersgubbar här, så nåt fel är det uppenbarligen. G.
 

DeletedUser1353

Guest
Vad möter du för soldater, och vilka brukar du använda mot dem?
 

DeletedUser1033

Guest
En av svårigheterna är att det är en väldig blandning av soldater. Mycket lätta och snabba i första vågen och mycket tunga och långdistans i andra och de två kompleterar varandra väldigt bra. G.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp