• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Berättelseuppdrag

    Hur låser man upp provinsen if then whatever? Har haft det uppdraget ett halvår och det går inte. Vad jag förstår är den från virtuell framtid men den har jag passerat för länge sedan då jag är i Rymdåldern Venus. Det är Eves uppdrag och det står att Pete har en hemlig växel för att låsa upp...
  2. Månadstävling - oktober 2023

    17 äpplen 10 säckar 3 skedar
  3. Slagfältet

    Oj mitt misstag menade expeditionen...
  4. Slagfältet

    Kan inte fixa en tredje nivå på slagfältet. Det här gör ju så man ledsnar totalt på spelet. Antingen är det för lätt att strida eller för svårt. Det borde finnas en nivå för dem som vunnit slagfältet x antal gånger så de stora får slåss med varandra. Eller en nivå mellan platina och diamant där...
  5. Information Testet av videoannonser - uppdatering

    Så dåligt att ni lagt in om reklam. Undrar hur mycket ni kommer förlora då ni riskerar att folk slutar köpa diamanter om spelet skall kosta över 600kr/år om man vill spela reklamfritt.
  6. Förslag Byteshandel

    Det är en båt som alla kan se och man byter varor med varandra... som t.ex att man kan skicka ut en ritning och byta mot t.ex 100 ai-data. Antalet av allt valde man själv innan man skickade ut båten. Så om t.ex Yggdrasil behöver en ritning till Arken så kan han fråga efter den i imperiet. Då...
  7. Förslag Byteshandel

    fröken fasansful Jag och några spelade ett spel för länge sedan som liknade det här. Men där hade man en båt som man kunde skicka ut och sälja saker till varandra. Då skrev vi i imperiet vad vi sökte. Någon skrev typ.. 2 ritningar till Alcatraz. Sen skrev man skickar nu... var beredd... sen...
  8. Förslag Attackerande armė -välj dina trupper

    Håller med om att det måste finnas enklare sätt att få fram gubbarna på... kanske en flik... mina favoriter eller något liknande.
Topp