• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Nisse-X

    Irriterande ej avbrytbara box-animeringar

    Jag finner det synnerligen irriterande med alla dessa info-boxar som måste klickas bort, speciellt vid förhandling. Jag måste vänta på att de animeras in/ut först, utan möjlighet att klicka bort dem omedelbart. Vänligen fixa detta.
  2. Nisse-X

    Synpunkt Händeleuppdatering för MB

    En spelare har samtliga MB fyllda o låsta och då syns inte ikonen för MB i listan, är väl ok (antar jag). Men när vederbörande låste upp ett mb uppdaterades det inte i listan, man var tvungen att antingen göra en relogin eller gå in i staden.
  3. Nisse-X

    Bugg Fel i uppdrag

    (Era RÅV) [Gångvägar (Sidouppdrag)] "Bygg 20 Venus timmerpromenader i din huvudstad" Men heter i bygg-menyn "Venus timmerväg".
  4. Nisse-X

    Boosten "Extrarunda" att fungera i ISF

    Tavernaboosten "Extrarunda" borde ju givetvis även fungera i ISF/GBG. För de som har en "Rymdtransportör" (Space Carrier) skulle det bli ytterligare en motivering att förhandla oavsett oddsen. (Det går alldeles utmärkt att rösta upp detta förtjusande förslag) :) [tillägg 20201028] Det hade...
  5. Nisse-X

    Dialogrutors placering

    Skulle underlätta enormt om dialogrutors placering var i övre delen av skärmen istället för i mitten, tänker då mest på invetarie-rutan. Mycket lättare att ha anteckningar upp samtidigt o kopiera info som behövs för olika transaktioner / administration av gille exempelvis. Som det är nu behöver...
Topp