• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Synpunkt Vad tycker du om Vintereventet?

    Instämmer med -Seb-s analys. 1. Det är för mycket slump i eventen som t.ex. för att erhålla stjärnor, tändstickor eller delar till kalendernyckel. Låt det bli mer skillsbaserat i form av strategier eller något. 2. Det är för långt event, eventen är för ofta. Gillar byggnaders uppgraderingar...
  2. Bygga truppkombinationer i förväg

    Hej! Jag har klurat på en idé under mycket lång tid som jag tycker begränsar mitt spelande och jag skulle därför vilja se om det är flera som kanske är inne på samma spår som mig. Problem/Begränsning i spelet idag: Det tar alldeles för lång tid att bygga olika truppkombinationer beroende på...
  3. Förändring av baslayout

    Hej! Det kanske redan finns en tråd med ett liknande förslag som mitt nu, men jag skriver det igen i så fall. Jag skulle vilja föreslå att det ska finnas möjlighet att kunna förändra layouten på sin egen bas genom att man överskådligt kan tömma hela ytan på byggnader för att kunna placera om...
  4. 5-årsjubileum

    Fått svar från supporten: Hej shc29. Registered: 2012-05-29T18:10:23+0200 ISF har jag lirat sen begynnelsen betan i Sverige! :D
  5. 5-årsjubileum

    Grattis FoE! Jag tror jag har varit med sedan spelet startades, rätt säker på att jag skapade ett konto för ca 4,5 år sedan, men kan inte hitta någon information från när jag loggade in första gången. :) Någon som vet vart man kan få reda på det?
Topp